vineri, 7 noiembrie 2014

Review: Produse pentru ingrijirea tenului Avène Eau Thermale


Am descoperit produsele Avène anul trecut la sfarsitul lunii decembrie si de atunci le-am ramas fidela in cea mai mare parte. Tenul meu s-a inteles bine cu aceste produse si chiar daca din cand in cand mai schimb brand-ul pentru ca tenul sa nu se obisnuiasca, tot la Avène ma reintorc.


Asa cum se poate vedea in poza de mai sus, din gama Avène Eau Thermale am folosit spuma de curatare, gomajul, masca, crema de fata si de ochi.

Spuma demachianta pentru fata si ochi lasa tenul fin, catifelat si sunt necesare doua doze pentru o curatare eficienta. Este destinata ingrijirii zilnice a tenului sensibil normal-mixt, indeparteaza machiajul, impuritatile si excesul de sebum. Se aplica pe tenul uscat sau usor umezit. 



In general eu prefer sa imi demachiez tenul cu o spuma de curatare sau gel, iar aceasta spuma m-a cucerit si prin faptul ca o pot folosi si pentru ochi. Este foarte delicata cu pielea, imi simt tenul proaspat, curat.
Flaconul contine 150 ml.


Gel exfoliant delicat

Este recomandat pentru toate tipurile de piele, in special pentru cea sensibila. Contine microparticule (de culoare rosie) ce exfoliaza pielea delicat, fara sa irite.

 
Poate fi folosit de maxim doua ori pe saptamana (daca aveti tenul uscat, o singura data pe saptamana).
Flaconul contine 50 ml. Mi-ar fi placut sa aiba o cantitate ceva mai mare, dar avand in vedere ca il folosesc o data pe saptamana voi trece peste acest aspect.
Eu sunt incantata si de acest produs, imi lasa tenul catifelat si il pregateste pentru urmatorul pas, masca de fata.


Masca hidratanta calmanta

Hidrateaza, hraneste si calmeaza pielea, e potrivita pielii sensibile. Are o textura bogata (cremoasa, onctuoasa). Cantitatea este de 50 ml.
Masca trebuie aplicata in strat gros si se lasa sa actioneze 10-15 minute, apoi se indeparteaza excesul cu o discheta demachianta. Dupa ce urmez acesti pasi, clatesc bine tenul, sterg delicat cu un prosop sau servetel din hartie, apoi pulverizez (daca am) apa termala.


Crema contur calmanta pentru ochi


In afara de modul igienic in care pot doza cantitatea, imi place si faptul ca are un orificiu micut, astfel incat pot aplica fara teama ca va curge prea mult produs deodata.
Crema contur protejeaza conturul ochilor si pleoapele si este indicata pentru toate tipurile de piele sensibila. Se aplica o cantitate mica, dimineata si seara. Cantitatea este de 10 ml.


Crema de fata Hydrance Optimale Legere

Contine FPS 20 si este recomandata pentru pielea sensibila normal-mixta. Are o textura usoara, lejera si se absoarbe repede in piele, fara sa lase senzatia de gras (am observat chiar un efect de matifiere). Se aplica dimineata. Hidrateaza si catifeleaza tenul. Cantitatea este de 40 ml.


Ca o concluzie generala, sunt multumita de toate produsele prezentate mai sus. Faptul ca nu contin parabeni si parfum, pentru mine e un mare plus. 
Ce mi-as fi dorit, pentru ca nu se poate sa fie doar avantaje din pacate, o cantitate ceva mai mare si un pret mai prietenos. Preturile nu sunt mici, dar nici exagerate. Sunt produse de calitate si meritam sa ne rasfatam tenul.



Va pup fete dragi, aveti grija de tenul vostru si ne "vedem" si maine cu manichiura pe care am pregatit-o pentru a doua tema a colaborarii "Autumn and Winter Holidays".
Sa aveti un weekend superb!


2 comentarii:

  1. Cunosc aceasta gama si am folosit-o si eu de multe ori. Imi place senzatia pe care o am dupa ce le folosesc, insa, intr-adevar pretul este un pic ridicat. In schimb, am ramas fidela produselor Avene pentru vara - spray cu apa termala si cremele pentru protectie solara cu SPF ridicat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cremele pentru protectie solara de la Avene inca nu le-am folosit, dar cu siguranta vreau sa le incerc anul viitor.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere