duminică, 15 mai 2011

Good news: giveaway :) - Closed

Hey girls,

Lansez un nou giveaway pentru cititoarele din Romania. Va puteti inscrie incepand din acest moment, pana pe data de 31 mai, ora 24:00, iar in cursul zilei de 1 iunie, voi anunta castigatoarele. Da, ati inteles bine, castigatoarele :). Vor fi 2 premii, iar random.org va fi si de aceasta data cel care va decide. Iata premiile:
 Premiul contine:
  • DVD cu filmul "Dragoste in vremea holerei"
  • Gloss Nyx nuanta Whipped
  • Lotiune de corp Oriflame
  • Oja Farmasi, oja Rimmel si oja Avon
Premiul contine:
  • Lotiune de corp Oriflame
  • Carte Lovebuzz.ro
  • Oja Rimmel, oja Farmasi, oja Avon
  • Gloss Farmasi
Reguli:

  • Sa ma urmariti prin Google Friend Connect (Persoane interesate) si sa imi spuneti cu ce nume;
  • Sa lasati comentariu la aceasta postare in care sa imi spuneti ca participati;
  • Sa postati pe blogul vostru (daca aveti) despre acest giveaway (postarea trebuie sa contina si cele 2 fotografii cu premiile) si sa-mi lasati link-ul la sectiunea "Comentarii".
  • Sa imi lasati adresa de email.
  • Sa imi spuneti care dintre premii va place mai mult.  
Sunt reguli simple, va rog sa le respectati. In caz contrar, voi fi nevoita sa va descalific.
Multumesc pentru intelegere! :)
Acestea fiind zise, va invit sa participati si va urez mult succes.


Kisses,
Gabriela

 

102 comentarii:

  1. Buna,particip si eu!
    Sunt prima participanta?Sper ca si norocoasa:)
    Te urmaresc prin GFC cu numele descude
    Am postat aici despre concurs:http://descude.blogspot.com/2011/05/good-news-giveaway.html
    Adresa de mail:ely_2ss@yahoo.com
    Imi place foarte mult premiul al doilea datorita cartii:D....am preferat din totdeauana o carte buna in locul unui film...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Particip!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de cristina.
    Am postat aici despre giveaway http://doarunsuflet.blogspot.com/2011/05/good-news-giveaway.html
    Mail:moldo_criss@yahoo.com
    Mie imi plac ambele premii la fel de mult,nu pot alege unul dintre cele 2:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau sa particip si eu!
    Te urmaresc prin GFC cu numele maddailade.
    Am postat aici despre giveaway: http://thepurplespringgirl.blogspot.com/p/giveaways.html
    Primul premiu este cel care ma atrage in mod special.<3
    madda_ilade at yahoo dot com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai strecurat o mica greseluta in postare, ai scris Farmec in loc de Farmasi.:*
    Sper sa nu te superi ca ti-am atras atentia asupra acestui aspect.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna.Parricip!Te urmaresc cu numele bioana, mail ioanab_9[at]yahoo[dot]com,nu am blog unde sa scriu despre giveaway.
    Multumim pt giveaway,amandoua premiile sunt frumoase,imi plac la fel de mult dar daca trebuie neaparat am sa il aleg pe primul.

    RăspundețiȘtergere
  6. @maddailade - asa este, multumesc ca mi-ai spus, nu am de ce sa ma supar. Modific imediat :)
    Oboseala isi spune cuvantul :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Particip:
    Te urmaresc cu numele de mariana,mail:
    faur_mariana65@yahoo.com Ambele premii sunt la fel de bune-venite,insa daca trebuie l-as alege pe al doilea pentruca imi plac mai mult cartile decat sa urmaresc filme.Nu am blog
    Urez mult succes castigatoarei si iti multumim pentru oportunitate

    RăspundețiȘtergere
  8. Particip si eu :)
    Gfc: cOcO
    E-mail: fata_ta_red@yahoo.com
    Nu am blog:|
    Imi place primul premiu ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!
    Particip, particip!
    GFC: ilda76
    E-mail: ilieioanafelicia@yahoo.com
    Nu am blog...
    Imi place mai mult primul dintre premiile oferite, filmul de pe DVD a inclinat balanta in acest fel!

    RăspundețiȘtergere
  10. buna:D particip si eu
    te urmaresc prin gfc cu numele kory_nails
    am postat aici http://korynails.blogspot.com/p/giveways.html
    email kory_nails@yahoo.com
    pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!Particip si eu!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de LAURA
    Email:laura_b23@yahoo.com
    Am scris despre giveaway aici;
    http://laurabalaban.blogspot.com/2011/05/gabrielles-beauty-giveaway.html
    Mi-ar place sa castig primul premiu,pentru ca mi-as dori acel film in colectia mea ;)nu mai vorbesc de cosmetice.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Particip si eu ! :)
    Te urmaresc prin GFC cu numele Tudorache Nicoleta
    Am postat pe blog, gasesti postul la adresa http://dawishkawiskaboom.blogspot.com/2011/05/gabrielle-colorful-beauty-giveaway.html
    Mailul meu este: tudorache.nicoleta@gmail.com
    Aleg premiul doi:
    Lotiune de corp Oriflame
    Carte Lovebuzz.ro
    Oja Rimmel, oja Farmasi, oja Avon
    Gloss Farmasi

    Multumim de giveaway si bafta in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Particip:Te urmaresc cu numele eda.lore,imi place mult al doilea premiu;nu am blog unde sa scriu despre giveaway
    mail:eda.lore@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Particip:
    Te urmaresc cu numele de ana,mail:
    fme_anytzayahoo.com Ambele premii sunt la fel de bune-venite,insa daca trebuie l-as alege pe primul pentru ca imi place foarte mult filmu. am citit si cartea dupa care a fost facut filmul si e una din preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  15. Te urmaresc pe Google Friend Connect (Persoane interesate) cu numele Yrys. Adresa mea de mail e fifth_element_leeloo@yahoo.com Prefer primul set, cel cu filmul, din simplul motiv ca am deja cartea "Lovebuzz.ro".

    RăspundețiȘtergere
  16. Particip!
    Gfc:Bianca
    email:biancacojocaru96@gmail.com
    link postare:http://stiridesprevedete.blogspot.com/2011/05/good-news-giveaway.html
    Imi place premiul al doilea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Hi!!! Ma inscriu si eu, te urmaresc prin GFC cu numele CrisTiNa,mail cristinatikale@yahoo.com,imi plac ambele premii, am postat aici http://criiisworld.blogspot.com/2011/05/good-news-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Ciao! Ma inscriu si io :)
    Te urmaresc prin GFC: vdaiana
    Am postat pe blog: http://testdaiana1.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-gabrielle-colorful-beauty.html
    Adresa de email: daianav@gmail.com
    Imi place al doilea premiu, datorita culorilor ojelor si lotiunii de corp pt piele uscata.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna,
    Foarte frumos giveaway-ul!!Felicitari!
    Particip si eu si te urmaresc prin GFC cu Roxana Roks
    Nu am blog
    E-mail: rooxie_rocks@yahoo.com
    Imi place mai mult al doilea premiu
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Particip!
    GFC Little Princess
    am postat aici:http://bambina-piccolo.blogspot.com/2011/05/gabrielle-boutique-giveaway.html

    e-mail: mirunika_iloveu@yahoo.com

    imi place premiul 2!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!
    Particip si eu!:)
    Te urmaresc prin GFC cu numele: Anka
    Adresa mea de e-mail: ankablog@yahoo.com
    Am scris despre giveaway aici: http://fashionbeautylifebyanka.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-gabrielle-colorful-beauty.html
    Imi plac ambele premii dar daca trebuie sa aleg il prefer pe al doilea.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Particip!
    GFC: nico
    E-mail: nico_19tm[at]yahoo[dot]com
    Imi place foarte mult al doilea premiu

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, te urmaresc prin GFC cu numele raluk94.
    Particip si eu si imi doresc primul premiu pentru ca am citit cartea si mi-a placut foarte mult, acum mi-as dori sa vad si filmul.
    Din pacate nu am blog.
    Adresa mea de e-mail:urban_girl_raluck@yahoo.com
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna.Particip si eu si te urmaresc prin FGC cu numele Madalina.
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    Despre giveaway am postat aici http://superclothessuper.blogspot.com/
    Cel mai mult imi place al 2 lea premiu.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna!Particip si eu :)
    Te urmaresc prin gfc cu Cerceii Ilincăi.
    email: cercei.handmade@yahoo.com
    Am postat despre giveaway aici:
    http://handmadebyilinca.blogspot.com/2011/04/giveaway-by-fashion-doctor.html
    Imi place mai mult primul premiu :*.

    RăspundețiȘtergere
  26. Particip

    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
    Postat:
    http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways_16.html
    Premiul: 1.

    RăspundețiȘtergere
  27. buna.
    frumos giveaway...

    gfc: andrewtza_luv
    mail: andrewtza_89@yahoo.com
    postare:
    http://shoeper-women.blogspot.com/2011/05/alte-sanse-de-castig.html
    al doilea este preferatul meu
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  28. Helloo,particip :)

    Te urmaresc cu numele dragonfly.accessories
    email : -||- @yahoo.com
    Imi place tarre mult premiul 2 :)
    Am blog dar nu pot posta deoarece am accesorii.Pot adauga in sidebar if you want :)

    Merci pentru sansa !

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna!
    Particip si eu!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Georgiana Mirela.
    Adresa de mail este: georgiana_myrela@yahoo.com.
    Imi plac ambele premii insa il prefer pe cel de-al doilea datorita cartii.

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna!

    Imi place premiul 1, cel cu dvd-ul. Multumesc mult!

    GFC: Cosmofever
    Email: cosmofever (at) gmail (dot) com

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna!

    Si eu particip! Te urmaresc cu Sense si am postat despre giveaway aici: http://sensetpl.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-gabriela.html
    Mail: flori88 at gmail.com
    Imi place premiul 2.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna. Te urmaresc cu numele Alexandra Clepsa.
    Nu am blog.
    email: copqillu [at] yahoo [dot] com
    Imi plac ambele premii.

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna. Particip si eu.
    GFC: zenaabrudan
    E-mail: zenaabrudan@yahoo.com
    Imi pare rau dar nu am blog.
    Cel mai mult imi place al doilea dintre premiile oferite, deoarece nu refuz niciodata o carte buna.
    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna! Te urmaresc prin GFC, cu numele rallyloo.
    Din pacate nu am blog ca sa pot sa iti promovez concursul :(
    Dar mi-ar place mult sa castig primul premiu, toate sunt exact genul meu!
    Adresa mea de mail este ralucutza_star(at)yahoo(dot)com
    Bafta tuturor participantilor!

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna Gabriela,vreau si eu sa imi incerc norocul!!:D

    Te urmaresc prin GFC cu numele anna
    Am postat si pe blogg-ul meu despre acest minunat giveaway,aici: http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2011/05/giveaway-luna-mai.html
    Premile sunt super am2 asa ca imi este fff greu sa ma decid...
    E-mail: mayaanicka [at] yahoo [dot] com

    Te-am pupacit,o zi frumosa!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna, te urmaresc prin GFC cu numele selandreea2009, din pacate nu am blog.. Imi plac ambele premii,dar as vrea sa castig premiul al doilea, din mai multe motive: ador ojele, imi place sa citesc,iar crema de corp este exact pentru tipul meu de piele:)
    E-mail: selandreea2009@yahoo.com

    Multumesc mult:* si bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  37. Particip!
    Te urmaresc cu numele cristinamar. Adresa de mail este cristinamar8@gmail.com
    Am scris despre giveaway aici : http://cufarul-cu-de-toate.blogspot.com/2011/05/giveaway-de-la-gabrielle-colorful.html
    Mi-as dori premiul al doilea.

    RăspundețiȘtergere
  38. Particip si eu
    Te urmaresc cu numele Sweety
    Email: sweety_cllauddyx@yahoo.com
    Din pacate nu am blog
    Mi-as dori premiul al doilea.

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna, particip desi vei anunta castigatoarele cand eu voi fi in concediu si nu voi avea acces la net pana pe 6-7 iunie :(.
    GFC: Mihaela
    mail: mihaela.sunshine@yahoo.com sau mihaelatudor2010@yahoo.com
    am postat pe blogul meu:
    http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/05/good-news-giveaway.html
    imi plac ambele premii...imi e greu sa aleg unul din cele doua :(

    RăspundețiȘtergere
  40. Hello, Gabriela.
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Adinapup
    Am postat despre giveaway aici : http://adinapup.blogspot.com/2011/05/gabrielleboutiqueblogspotcom.html
    Email: adinapup at yahoo dot com
    Mie imi plac toate produsele oferite si pentru asta iti multumesc ca l-ai organizat.
    Spor mult cu blogul iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  41. Te urmaresc prin GFC cu numele Cris. Email: neith4u at yahoo dot com
    Mi se pare greu sa aleg, imi plac toate produsele..dar daca as fi obligata sa aleg as alege primul din cauza ojei rimmel (mi-a sarit din prima in ochi)

    RăspundețiȘtergere
  42. buna, paricip si eu
    te urmaresc cu numele Li Li
    postul de pe blog: http://pulberedediamant.wordpress.com/2011/05/17/giveaway-2/
    e-mail lili_adder[at]yahoo[dot]com
    imi place foarte mult primul premiu

    RăspundețiȘtergere
  43. te urmaresc prin GFC cu numele lola
    nu am blog din pacate :((
    id-ul meu este mariachebac@yahoo.com
    al doilea premiu pare sa imi faca cu ochiul ;;)
    multumesc mult :*

    RăspundețiȘtergere
  44. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  45. Particip:)
    Te urmaresc cu numele Happy Story, postarea e facuta aici:http://happystory30.blogspot.com/2011/05/good-news-giveaway.html
    mail: happystory30@rocketmail.com
    As alege al doilea premiu...insa si primul e cute.
    pupic

    RăspundețiȘtergere
  46. hey...particip si eu
    gfc lore_inside2007
    email lore_inside2007[at]yahoo.com
    aleg primul premiu

    RăspundețiȘtergere
  47. hello :)
    te urmaresc prin gfc cu numele loredeea27
    id : loredeea27
    blog : http://suicidalbunny.blogspot.com/ .am incercat sa postez anuntul cat mai bine :P
    nu m-ar deranja sa primesc al 2-lea premiu :)

    RăspundețiȘtergere
  48. buna! m-am inscris! gfc: ony_stanciu, mail ony_stanciu@yahoo.com, blog http://streetfashion-ony.blogspot.com/
    cel mai mult imi place primul premiul, cel cu dvd :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna!
    GFC: diana8887
    mail: diana8887@yahoo.com
    Siii postare pe blog: http://thebohemianbunny.blogspot.com/2011/05/more-giveaways.html
    Cel mai mult dintre cele doua imi place primul.
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  50. buna. si eu vreau sa particip.
    urmaresc blogul prin GFC ca A.M.S.
    am postat pe blog aici: http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/05/giveaway-de-la-gabriela.html
    primul premiu imi place mai mult :)
    la.hanul.ancutei@gmail.com
    multumim pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  51. GFC: m_m
    Email: cup_of.coffee@yahoo.com
    As vrea sa castig primul premiu (pentru ca am vrut sa mi-l comand si nu il mai aveau pe stoc...acum e a doua mea sansa)
    Nu am blog.

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna! Particip!
    Te urmaresc prin gfc cu numele Miuri, mail beautybymiuri[at]yahoo[dot]com

    Am postat despre giveaway aici: http://pardonne-moi-ce-caprice-bymiuri.blogspot.com/2011/05/un-alt-val-de-giveaway-uri-in.html

    Aleg al doilea premiu pentru ca aleg mereu cartea in locul filmului :)
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  53. buna ziua!
    si eu vreau sa particip!
    te urmaresc prin gfc cu numele Roxana D.
    adresa mea de mail este specialroxy@hotmail.com
    am postat despre giveawayul tau aici http://roxanacsile.blogspot.com/2011/05/giveaway-de-la-gabriela.html
    imi plac mai mult filmele decat cartile, asadar as alege primul cadou.

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna! M-am inscris.
    Te urmaresc cu numele de Ana-Maria.
    id:ana_bluedream@yahoo.com
    Cel mai mult imi place primul premiu

    RăspundețiȘtergere
  55. Particip. gfc:outta_my.head
    e-mail:outta_my.head@yahoo.com
    premiul 2:D

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna! Te urmaresc prin GFC cu numele Lidia, nu am blog.
    E-mail: l.lidia96.
    Prefer primul premiu. Am citit cartea Dragoste in vremea holerei, si mi-a dori nespus de mult sa vad si filmul, despre care am auzit ca e superb. Te pup si imi place blogul tau, de asemenea si acest giveaway.

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna te urmaresc cu numele Irynuk
    Am postat aici despre giveaway:http://irynuk-s.blogspot.com/p/giveaways_6229.html

    emailpetrisorelena60@yahoo.com

    Mi-ar place sa castig al doilea premiu:D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Mad@.
    Am postat aici: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html
    Email: mada_3187@yahoo.com
    Mi-ar placea sa castig al doilea premiu.
    Te-am pupat! :*

    RăspundețiȘtergere
  59. Te urmaresc cu nickname-ul bud of rose.
    Imi face cu ochiu` mai mult premiul al II-lea.

    Am postat aici despre giveaway-ul tau:
    http://miha-loves-zaf.blogspot.com/2011/05/noi-concursuri-de-prin-blogosfera.html

    e-mail: miha_loves_zaf (@) yahoo (.) com

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna>:D<! Te urmaresc cu numele de Rux. Am postat aici http://clardealbdifuzdegri.blogspot.com/2011/05/giveaway-uri-de-primavara.html despre giveawayul tau minunat. Emailul meu este imperfectiune.diafana@yahoo.com. Mi-ar placea sa castig primul premiu datorita glossului:x.

    RăspundețiȘtergere
  61. hey :)
    te urmaresc cu numele lydia
    id:angel_with_dirty_face11
    inca nu mi-am facut blog...
    daca se poate , mi-ar place sa primesc al 2-lea premiu:D :*

    RăspundețiȘtergere
  62. buna
    ar fi o surpriza placuta sa primesc al doilea premiu :D
    gfc : ostara_93 (adeline)
    id: ostara_93
    multumesc ^^

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna!
    te urmaresc cu numele emo_kid_yoo.
    Am postat aici : http://piscot-cu-ciocolata.blogspot.com/2011/05/giveaway-de-primavara.html
    e-mail: sweet_like.a_lemon[at]yahoo.com
    Mi-as dori sa castig primul premiu. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  64. reau sa particip si eu!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Oana Cimpeanu
    Am postat aici despre giveaway: http://oanacimpeanu.blogspot.com/2011/05/pe-httpgabrielleboutique.html
    Primul premiu este cel care ma atrage in mod special.<3
    the_nasty_panther@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  65. buna :)

    te urmaresc prin gfc cu laura_3, iar adresa mea este laura_3se@yahoo.com. mi-ar placea sa castig premiul al doilea.

    RăspundețiȘtergere
  66. Te urmaresc cu numele de Tamara.Email-ul meu este :tamaraeftene@yahoo.com.Nu am blog.Mi-as dori premiul 2.

    RăspundețiȘtergere
  67. Buna!

    Te urmaresc cu numele de Wanna, iar e-mailul meu este deever_sarah@yahoo.com

    Pentru ca am citit cartea si mi-a placut foarte mult, as dori sa vad si filmul. Asa ca, mi-ar place premiul cu DVD-ul.

    :*

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna!particip si eu!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Bia'a.
    Am scris aici despre giveaway: http://biasaysmakeup.blogspot.com/2011/05/fresh-giveaways.html
    Adresa de mail: biasaysno@yahoo.com
    Imi place mai mult primul premiu. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  69. Ce dragut...particip si eu...!
    Te urmaresc cu numele de Larisa si adresa mea este larisa_lary93@yahoo.com. Nu am blog, iar premiul care ma incanta foarte mult este primul. :*

    RăspundețiȘtergere
  70. Alexandra Andrei21 mai 2011 la 01:06

    Hey! Particip clar! Eu zic ca e foarte tare giveaway-ul! Te urmaresc prin GFC (Alexandra Andrei), iar mailul meu e alex_sup3rgirl AT yahoo DOT com
    Prefer primul premiu, indeosebi datorita glosului :D
    (Nu am blog, dar sper sa castig...)

    RăspundețiȘtergere
  71. buna! te urmaresc cu numele de BMaryo; e-mail-ul meu este :mariaoana2004@yahoo.com
    mi-ar placea foarte mult primul premiu.

    RăspundețiȘtergere
  72. buna
    te urmaresc cu numele glossy
    id : alexutzu_4000
    al doilea premiu mi se pare potrivit mie:)
    bises :*

    RăspundețiȘtergere
  73. Hey! :* te urmaresc prin GFC cu numele de gina gina ; e-mail: ginutza_cristiana@yahoo.com
    al 2 lea premiu este foarte dragutz cu glossul acela roz :X:X:X
    puupici ( din pacate nu am blog :(()

    RăspundețiȘtergere
  74. hey ! :* te urmaresc cu numele gina gina e-mail ginutza_cristiana@yahoo.com imi place al 2 lea premiu cu glozul acela roz
    puupici :*

    RăspundețiȘtergere
  75. Salut:) Te urmaresc prin GFC cu numele Oltean Corina, adresa mea e corioltean@yahoo.com si imi place mai mult al doilea premiu. Nu am blog. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna numele dp GFC este CristinaT, adresa de mail: tacaciucristina@yahoo.com iar produsul favorit este glossul Nyx si lotiunea Oriflame.merci:)

    RăspundețiȘtergere
  77. Buuna,particip:D.Te urmaresc cu numele Don't wanna See, adresa supradoza_de_nebunie96@yahoo.com ,care este,de altfel,si adresa mea "principala".Prefer cel de-al doilea premiu,ma tenteaza mai tare cartea+nuantele ojelor.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  78. neata! :)
    te urmaresc cu numele Teo
    id : teo_dedi
    nu ma pot decide care premiu imi place mai mult ;))

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna!
    Particip si eu!
    Te urmaresc cu numele Adelina Tomescu prin GFC
    Am postat aici http://adelinnasworld.blogspot.com/2011/05/multe-giveawayuri-in-blogosfera.html
    Adresa mea de mail este tais379@yahoo.com
    Imi place mult premiul al doilea deoarece imi doresc mult cartea :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna!
    Particip si eu!
    GFC: bebelusa_yoyo
    E-mail: bebelusa_yoyo@yahoo.com
    Nu am blog...
    Imi place mai mult primul dintre premiile oferite.

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna! Si eu particip:P
    GFC:AndreeaEyya
    e-mail:andreeaconstantin87@yahoo.com
    Am postat pe blog: http://andreea-nutritie.blogspot.com/2011/05/special-day.html
    Imi plac foarte mult ambele premii,insa ma tenteaza mai mult al doilea pt carte:D.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna! Particip si eu.
    GFC: Niiic
    E-mail: x_hubba.bubba_x@yahoo.com
    Am postat despre giveaway aici: http://am-visat-ca-visez.blogspot.com/2011/05/good-news-giveaway.html


    Cel mai mult imi place al doilea premiu, cel cu cartea, deoarece nu am rabdare sa ma uit 2 ore la un film, dar in schimb pot citi si 12 ore :)) .

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna!Particip si eu!
    gfc:andreeabacau
    email:yadydeea_puss@yahoo.com
    Am postat http://andreeabacau.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-gabrielle.html

    Imi plac ambele insa ma tenteaza al doilea ,fiindca imi place sa citesc

    RăspundețiȘtergere
  84. GFC:Anca Gabriela
    MAIL:gaby_ancutza@yahoo.com
    am postat aici:http://gabyank.blogspot.com/2011/05/giveaway-de-la-gabrielle-colorful.html
    Ma tenteaza al doilea premiul deoarece imi plac culorile ojelor:)

    RăspundețiȘtergere
  85. hello!
    particip si eu :X
    GFC: Anamaria T
    mail: ana_maria4all@yahoo.com
    nu am blog pe care sa postez
    mi-ar plcea al doilea premiu
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna... Vreau si eu sa particip si daca ar fi sa castig as prefera cel de-al doilea premiul care contine cartea Lovebuzz.ro

    GFC: Luiza
    mail: macovei.luiza (@) gmail (.) com
    blog: http://unghiipictate.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-gabrielle.html

    RăspundețiȘtergere
  87. Salut!
    Vreau sa particip!!!!

    Te urmaresc cu numele memyselfbeauty

    Adresa mail: memyselfbeauty@yahoo.com

    Am postat aici: http://memyselfbeauty.blogspot.com/2011/05/giveaway.html

    Imi doresc primul premiu pt ca iubeeesc filmul asta,am citit si cartea,am vazut si filmul.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  88. Hey!
    Particip!
    Te urmaresc cu numele de Byutzika, adresa de e-mail byutzik_a@yahoo.com.
    Am postat aici despre giveaway-ul tau http://makeupbybyutzika.blogspot.com/2011/05/ce-puteti-castiga-luna-aceasta-mai.html .
    Imi place premiul 2:d

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  89. Particip!
    Te urmaresc cu numele sweety
    Mail sweety_cllauddyx@yahoo.com
    Imi doresc premiul 2

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna Gabrielle !

    Imi face o deosebita placere sa particip si eu si la acest giveaway al tau.Sper sa fie cu nororc !
    Te urmaresc cu numele cu care las si comentariul.
    Am postat pe blog aici : http://charmy-bunny.blogspot.com/2011/05/giveawayuri-de-mai.html
    Adresa mea de email este charmy_bunny@yahoo.com
    imi place mai mult primul premiu ! :*

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna! Ma inscriu si eu!
    GFC: Alexandra.
    e-mail: al3cu_stelista@yahoo.com
    Nu am blog.
    Imi place setul 2.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna,
    Particip si eu :)
    GFC: Sandra
    E-mail: junie_sandra@yahoo.com
    Imi place premiul 2.

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna!
    Particip si eu:D
    GFC: Achitei Ana MAria
    E-mail : achitei.ana@gmail.com
    Imi place premiul 1!
    Filmul meu preferat:x

    RăspundețiȘtergere
  94. perticip:D
    te urmaresc cu :gabytza_karateka
    mail:gabytza_karateka@yahoo.com
    nu am blog ca sa postez.
    imi place premiul 2 care contine :

    Lotiune de corp Oriflame
    Carte Lovebuzz.ro
    Oja Rimmel, oja Farmasi, oja Avon
    Gloss Farmasi

    RăspundețiȘtergere
  95. Buna Gabriela! Super blogul, te-am "descoperit" recent but now I follow you! ^__^
    Particip si eu la giveaway: Ana-Maria follow name prin GFC; am postat si pe blogul meu despre giveaway: http://aboutbeautyandotherdrugs.blogspot.com/2011/05/garielles-colorful-beauty-giveaway.html
    Cel mai mult imi place al doilea premiu :)
    E-mail: crazi_hito@yahoo.com
    HUG,
    ANA

    RăspundețiȘtergere
  96. Particip si eu la acest giveaway.
    Te urmaresc cu numele Ana.
    ana_desyre@yahoo.com
    Imi place primul premiu. Explicatia in articolul de pe blog:
    http://annavasilescu.wordpress.com/2011/05/30/giveaway-la-gabrielle/

    RăspundețiȘtergere
  97. Buna:* Particip si eu :)
    GFC: broken.wings
    mail: alexandra_circiu@yahoo.com
    blog nu am ;;)
    imi place al 2-lea premiu :D

    RăspundețiȘtergere
  98. Buna. :* Vreau si eu sa particip!
    GFC: Haine si Accesorii
    mail: fashion_store100[at]yahoo[dot]com
    Aici am postat despre premiu: http://fashionstore100.blogspot.com/2011/05/giveaway-uri-adunate.html

    Imi place primul premiu, pentru ca il ador pe Marquez, daca era cartea in locul CD-ului era genial! :D

    RăspundețiȘtergere
  99. te urmaresc cu vios77ro
    mail vios77ro@yahoo.com
    din pacate blog nu am
    mi-ar place primul premiu

    RăspundețiȘtergere
  100. buna:)
    Particis si sper sa am noroc:)
    GFC:Raluca
    email:andreea93@ymail.com
    Imi place premiul 1

    RăspundețiȘtergere
  101. te urmaresc cu numele betty
    id : dediu.gabriela
    imi place al doilea premiu dar nici primul nu m-ar deranja :P

    RăspundețiȘtergere
  102. Nice giveaway, particip si eu;))
    postarea e aici facuta: http://overworld93.blogspot.com/2011/05/giveaway_31.html
    gfc: Get Style
    email: over.world93@yahoo.com
    As vrea sa castig primuul premiu.

    RăspundețiȘtergere