marți, 4 noiembrie 2014

Cumparaturi de la Orsay si o pereche de botine :)


Nu m-am putut tine prea departe de Orsay si nici nu am intentionat asta, asa ca s-au mai adunat cateva hainute si accesorii de la ultima postare. Eu sunt foarte entuziasmata de achizitiile facute. La Orsay apreciez calitatea. Preturile sunt decente, nici mici, dar nici exagerate, iar cand au reduceri acestea sunt de cele mai multe ori substantiale.

Voi incepe cu accesoriile (saluri, o caciula pufoasa, o basca tricotata cu aer parizian, ciorapi si geanta). Gasiti tot felul de lucruri frumoase la Orsay, iar de multe ori mi-e si greu sa aleg dintre atatea tentatii.













O fusta de inspiratie etno, care se potriveste foarte bine cu ciorapii grena (care s-au incapatanat sa iasa spre roz) de mai sus:




Continuam cu pantalonii. In poza poate nu arata ei cine stie ce, dar imbracati cu totul altfel stau lucrurile.





Ce am mai cumparat? O vesta pufoasa adorabila si un pulover la fel de adorabil intr-o nuanta de vernil spre gri :).





Rochita pe care o vedeti mai jos am purtat-o deja in combinatie cu una din vestutele negre pe care vi le-am aratat in postarea anterioara cu achizitii Orsay si cu cizme. 




Am cumparat si o jacheta scurta pentru zilele mai blande, pe care o voi purta la rochite si fuste:




Un sacou intr-o nuanta indrazneata de rosu este intotdeauna binevenit in garderoba (nu este atat de "tipatoare" nuanta, dar nu a vrut sa se lase fotografiat in nuanta reala:




Nu puteam ocoli nici gecile:






Am terminat cu achizitiile Orsay :).
Vreau sa va mai arat asa cum am promis in titlul postarii si o pereche superba de botine cumparate de la Coly. Sunt elegante, finute, m-am indragostit de ele!




Cand ati intrat ultima data intr-un magazin Orsay si ce v-a atras cel mai mult? Ce ati cumparat?
Ce va place mai mult din ce am prezentat si pentru ce fel de modele optati la incaltaminte? 


Kisses,
Gabriela

8 comentarii:

  1. Ce de frumuseti! ♥
    A 2-a esarfa, geanta, fusta, jacheta si botinele sunt minunate! Sa le porti sanatoasa. Hmm, in urma cu vreo luna cam asa am intrat la Orsay. Nu mi-am cumparat nimic, dar mi-a placut un cardigan cu aspect flausat, in stil boho chic si o esarfa cu multe imprimeuri geometrice.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mada! :)
      Cred ca stiu cardiganul de care spui, am vrut si eu sa il cumpar, dar n-a mai fost loc pentru ca am tot cumparat alte hainute :)).

      Ștergere
  2. Cat de frumoase sunt, sa le porti cu bucurie. Esarfele imi plac enorm, iar fustita cu imprimeu etno arata foarte atractiv. Mi-ar placea sa o am si eu in garderoba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrea, multumesc frumos! :)
      Fustita am cumparat-o pentru ca nu mai aveam nimic asemanator in garderoba, era "altceva" :).

      Ștergere
  3. Superbe sunt botinele, salul pe nuante de mov, dresurile galbene, multe lucruri faine, ca de obicei!
    Sa le porti cu placere! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela! Botinele au fost "dragoste la prima vedere" :).
      Te pup!

      Ștergere
  4. Toate sunt frumoase, alegeri care sunt si pe gustul meu de altfel.. in special imi place vesta, si prima geaca <3. Eu ti-am aratat ce mi-am luat din Orsay, dar deobicei imi plac la ei fustele, gecile si accesoriile in mod special! :-) sa le porti cu drag :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ana! :*
      Imi place tot ce ti-ai cumparat! Sa le porti cu bucurie!
      Te pup!

      Ștergere