miercuri, 15 octombrie 2014

Comanda Yves Rocher


Mult timp a trecut de cand nu am mai postat despre o comanda Yves Rocher! Eu care dadeam frecvent comenzi, am avut o perioada in care imi cam pierdusem interesul. Totusi, nu stiu cum intr-o zi mi s-a facut din nou dor, am intrat pe site si am dat o comanda micuta.  Ah, da, imi amintesc de ce mi s-a facut mie dor...aveam nevoie de rimel. Rimelul Sexy Pulp este unul dintre cele mai bune pe care le-am incercat. Dar sa va arat comanda si apoi mai povestim putin.


Am comandat un gel de dus exfoliant cu vanilie. Toamna si iarna in special, caut produse cu aroma de vanilie sau lavanda. Voi aveti anumite arome pe care le preferati in perioada aceasta?
Inca nu am incercat exfoliantul, dar ce pot sa va spun e ca miroase ametitor de bine.

Incepusem mai sus sa va spun de rimelul Sexy Pulp. Ei bine, entuziasmata fiind ca voi avea din nou rimelul, nici nu m-am mai uitat la ce nuanta comand. Am constatat apoi ca am comandat albastru...insa privind cu optimism m-am consolat cu ideea ca oricum nu aveam un rimel in aceasta nuanta. Cand a ajuns comanda, primul lucru pe care l-am facut dupa ce am desfacut coletul a fost sa incerc rimelul. Vreau sa va spun ca nici nu se cunoaste ca e albastru. Poate pe niste gene mai deschise la culoare s-ar fi cunoscut, dar la mine pare negru.

Celelalte produse din poza au fost cadouri. Am primit o apa demachianta pentru ten si ochi, o agenda si un pix, o crema de fata Ovale Lifting pe care i-am facut-o cadou mamei si 3 mostre printre care si cea a unui parfum nou aparut, Quelques Notes d'Amour. Mi s-a parut un parfum potrivit pentru toamna-iarna, in sensul ca nu e un parfum fresh. Mi-a placut.

Agenda e simpatica, mai jos vedeti cum arata in interior.




Voi ce produse ati mai comandat in ultimul timp de la Yves Rocher? Care sunt produsele pe care le comandati cel mai des?



Kisses!
Gabriela

8 comentarii:

  1. Și mie îmi place mirosul de vanilie pe timp rece. Și în prăjituri/băuturi calde, dar mai ales în produse cosmetice. Eu am început să scriu deja pe agenduță :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca nu am inceput sa scriu pe agenda, dar o port in geanta pentru orice eventualitate.
      Daaa, prajituri cu vanilie, yummy! :D

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere.
    Imi place mirosul de vanilie pe tot parcursul anului dar iarna prefer unul de scortisoara sau citrice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela! :)
      Si mie imi place mirosul de citrice, dar si cel de scortisoara.

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag,apa demachianta e super <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, multumesc! <3
      Asa e, am mai avut apa demachianta o data si mi-a placut.

      Ștergere
  4. Mie imi place mirosul de cocos pe timpul rece :). Imi plac cei de Yves Rocher ca mereu isi rasfta clientii cu cadouri. :) Sa le folosesti cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca ai pomenit de cocos, mi-ai facut pofta de Bounty :)))
      Cei de la Yves Rocher pe langa faptul ca ofera cadouri, acestea sunt si consistente de cele mai multe ori.
      Te pup, multumesc de vizita!

      Ștergere