marți, 16 septembrie 2014

Cumparaturile mele de la Orsay


Hey girls,

Da, imi dau seama ca mai mult ca sigur v-ati plictisit sa tot vedeti achizitii de la Orsay, I know! Dar daca tot am adunat pozele cu hainutele si accesoriile cumparate, e pacat sa nu le vedeti...cu atat mai mult sa nu le mai gasiti in magazinele Orsay in cazul in care va place ceva. Va rog doar sa aveti rabdare, in viitorul apropiat revin la postari mai diversificate.

Incep cu geanta care imi este cea mai draga in momentul de fata:



Si urmatoarele imi plac mult (de aceea le-am si cumparat :D). Veti vedea ca sunt adorabile!








Jachete:














Pantaloni si colanti:









Pulovere:







Veste:










Bluzite:











Si nu in ultimul rand un sacou alb pe care il ador!




 Astept cu drag parerile si comentariile voastre! Aveti preferate? :)



Va pup! Saptamana usoara!
Gabriela


14 comentarii:

  1. Gabi, din nou ţi-ai luat numai lucruşoare deosebite! ♥
    Toate sunt frumoase, le-ai ales pe sprânceană! ♥
    Să le porţi cu drag şi zâmbet! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat au costat gentile ? sunt foarte frumoase, sa le folosesti cu placere .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 130 ron fiecare daca tin bine minte, mai putin cea roz pentru care am platit 70 ron (a avut reducere 50%).
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  3. Sa le porti cu drag! Toate sunt dragute! Imi place mult bluzita aceea in dungi albe si negre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! :)
      Si mie mi-a placut in special pentru maneci, dar si pentru fermoarul de la spate! :D

      Ștergere
  4. Prima geanta, prima jacheta si a 2-a vesta sunt favoritele mele!
    Sa le porti cu drag pe toate! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeesc! <3
      Prima geanta mi se pare atat de frumoasa, incat imi vine sa o inramez :)))

      Ștergere
  5. Prima geanta este superba :X.Te pup

    gya-make-up.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Una si una, vad ca ti-ai luat geanta galbena dar si pe negru, imi plac toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da, pe galben si pe negru, modele diferite :).
      Si eu le ador! <3
      Pupici!

      Ștergere
  7. Eu... tot in urma, draga mea! Dar tu stii ca vin. :)
    Stii cum sunt achizitiile tale??? Una si una!!! Pe cuvant de onoare! Fiecare piesa in parte este frumoasa tare!!! Foarte buna si ideea de a alterna prezentarea cu imaginile din catalog, ne putem face o idee clara astfel!

    Vazuuuut, placuuut... muuult! :D
    Gabita mea draga, iti doresc sa te bucuri de el si sa le porti sanatoasa si cu zambete pe chip!

    Te imbratisez strans si te pupacesc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult de tot, draga mea Ilda! :*
    Ma bucur ca ai venit! :)

    Big hug!

    RăspundețiȘtergere