marți, 8 octombrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge: Autumn Tree


Ma bucur ca am reusit sa particip si la aceasta tema - Autumn Tree. Am intentionat sa creez o atmosfera de toamna, copaci inca cu frunze (aramii si de un verde pal).
Ojele folosite: Essence Colour & Go Boho Chic si Astor Fashion Studio 135 pentru baza (tehnica buretelului), iar pentru copaci - Essence Colour & Go nuanta 99 Wanna Say Hello. Pietricelele au tinut loc de frunze si chiar si-au indeplinit sarcina cu succes zic eu.
Daca va place sau nu, va las pe voi sa decideti :).






Kisses!

Gabriela

15 comentarii:

  1. Imi place mult nuanta ojei Essence.

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. O manichiura finuta si realizata cu oje foarte frumoase. Cea de la Essence - Boho chic este preferata mea, in acest sezon. Fulgisorii din ea o fac asa speciala. Imi plac pietricele verzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Madalina!
      Boho Chic este si preferata mea, impreuna cu Gorgeous Bling Bling tot de la Essence si tot cu fulgisori aurii, sunt superbe ojele acestea!
      Pietricelele le-am cumparat acum 2 zile de la un stand Flormar :D.

      Ștergere
  3. Sunt foarte simpatici copaci, dragut modelul realizat de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. O manichiura de toamna frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place :)

    am si eu boho chic si chiar ma gandeam s-o folosesc :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alina :).

      Daca o ai, neaparat trebuie folosita. Imi place mult nuanta aceasta.

      Ștergere
  6. Boho Chic a mea s-a facut tare ca piatra, nu am mai putut sa o utilizez si am aruncat-o. Chiar in halul asta nu am mai patit cu alta oja, poate o fi fost ceva ciudat doar cu a mea, nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut eu, ca la 2-3 saptamani dupa ce am folosit-o prima data, sa vada ca nu o mai poate folosi nici daca o subtiaza. :( Anyway, pietricelele tale sunt perfecte pt manichiura, si in general, cred ca arata minunat! Kisses :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, a mea are inca o consistenta ok. Dar sa stii ca am patit la fel cu o oja galbena, tot Essence. S-a ingrosat dupa ce am inceput sa o utilizez (si am utilizat-o doar de vreo 3 ori).
      Si am mai patit un lucru tare urat cu o oja Color Club - Fashion Addict, cred ca stii nuanta. S-a facut in scurt timp maronie, apoi un maro inchis si nu am mai putut nici macar sa desfac capacul. O folosisem o singura data si a trebuit sa o arunc.
      Ce sa facem, se mai intampla si de astea :).

      Multumesc, Ana!
      Te pup!

      Ștergere