miercuri, 23 noiembrie 2011

Sweet November Shopping

Hello,

Sunt absolut convinsa ca va era dor sa mai vedeti cateva produse Yves Rocher, iar pe langa asta o sa va arat si bijuterii de la Avon.
Mi-am cumparat in sfarsit parfumul Vanille Noire pe care nu stiu de ce mi-l doream atat de mult. Miroase bine, chiar senzual as putea spune, insa nu m-a impresionat atat de mult (are o nota cu care sa zicem ca nu sunt tocmai fericita), per total insa e ok. Mai mult imi place Iris Noir sau Tendre Jasmin.
Pe eticheta scrie asa: Un parfum ce dezvaluie cele mai frumoase trei calitati ale vaniliei: acordurile nuantate senzuale si calde ale Vaniliei Bourbon, extractul absolut de Vanilie Tahiti in arome delicate si florale, notele lemnoase si condimentate ale Vaniliei Uganda.

Cadourile primite la aceasta comanda: setul duo de genti Vanity si parfumul in varianta de 15 ml Rose Absolue. Cand am mirosit prima data parfumelul Rose Absolue am avut tendinta sa il resping. Mi se parea poate prea puternic si mai mult pentru doamne trecute de 40 de ani. Dupa ce s-a asezat aroma, nu mi s-a mai parut la fel de neatractiv. Totusi, dintre Rose Absolue si Moment de Bonheur (pentru ca ambele au aroma de trandafiri), as alege cu siguranta Moment de Bonheur pentru ca miroase mai bine pe pielea mea.
Iata si cadourile primite:
 
Gentutele imi plac mult, sunt dintr-un material ok, impermeabil. Cea mare este destul de incapatoare, iar portfardul mi se pare foarte dragut.

Spuneam ca va arat si bijuteriile mele de la Avon. Mie imi plac toate.

Charmaine Owl Earrings

Cerceii Tasha




Cerceii Mumbai Magic



Cerceii si colierul Zahra


So, that's it for today. 


Kisses,
Gabrielle

10 comentarii:

  1. Uhh cate bijuterii :) ma bucur tare mult ca am descoperit Y.R. pentru ca sunt asa minunate produsele lor.. Sa le folosesti cu placere. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac si mie bijuteriile avon, insa cele aurii coclesc foarte repede :((( , adica imediat se innegresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumosi sunt cerceii Mumbai Magic :X

    Parfumurile sunt superbe, celputin din punctul meu de vedere. Imi place ca au un iz frantuzesc, de demult. Sa le folosesti cu mult drag!


    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place vn, dar mai mult tendre jasmin

    dintre celelalte doua, clar aleg moment de bonheur

    iar bufnitele sunt adorabileee!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Ginutza :)
    Si eu ma bucur ca am descoperit produsele Yves Rocher, mereu ma tenteaza cate ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. alina eugenia - deocamdata nu am intampinat problema aceasta, dar e drept ca nici nu le-am purtat prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aurora, multumesc :)
    Ai dreptate, au un iz frantuzesc parfumurile acestea. M-am dat aseara pe mana cu Rose Absolue si mai persista si acum o aroma delicata, chiar si dupa ce m-am spalat pe maini.
    Dintre Vanille Noire si Rose Absolue, cred ca imi place mai mult cel din urma, dar si Vanille Noire este destul de cald dupa ce se mai aseaza.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina - si mie imi place mult de tot Tendre Jasmin. Este un parfum tandru, delicat. Pe acesta l-as cumpara mereu, de cand l-am descoperit sunt foarte incantata de el.
    E ok si Vanille Noire, dar nu ma impresioneaza atat de mult incat sa imi doresc sa il cumpar mereu.
    Moment de Bonheur ma duce cu gandul la trandafirii aceia roz, delicati, din care se face dulceata :).

    Bufnitele intr-adevar sunt tare dragalase, multumesc mult :).

    RăspundețiȘtergere