sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Do you like gold?

Hello,

Trebuie sa recunoastem ca de cele mai multe ori primul lucru care ne atrage la un produs cosmetic, la un produs de ingrijire, este ambalajul. Ambalajele aurii, dar de bun gust mi-au placut intotdeauna pentru ca au o nota de rafinament. Asa a fost cazul si la produsele Oriflame achizitionate recent.
Imi lipsea o trusa pentru manichiura, asa ca atunci cand am vazut-o in catalogul Oriflame nu am stat prea mult pe ganduri. Este vorba de trusa pentru manichiura Giordani.

Urmatoarele produse care mi-au atras atentia sunt cele din gama Milk and Honey pe care trebuie sa le aveti neaparat daca va place mirosul delicat al mierii. Aceste produse nu numai ca miros delicios, dar aroma ramane ceva timp si in piele.


Conform descrierii de pe produs, scrubul contine cristale din zahar si extracte organice din lapte si miere care exfoliaza si catifeleaza pielea. 
Din punctul meu de vedere scrubul este un produs foarte bun, contine multe particule fine care exfoliaza delicat pielea.
Toate cele 3 produse sunt un must have si pot reprezenta un cadou minunat de Sarbatori.


Kisses,
Gabrielle

2 comentarii:

  1. Cum este trusa de unghii? Forfecuta este ok?
    Imi place si mie gama Milk&Honey este super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Forfecuta nu este cea mai buna din cate am vazut, dar e ok...nu este pentru taiat pielitele. Este o trusa accepabila.

    RăspundețiȘtergere