joi, 14 aprilie 2011

Yves Rocher - Partea a doua

Buna fetelor,

Spuneam ieri ca o sa va prezint si celelalte produse de la Yves Rocher pe care le am la momentul actual. Sa incepem:

Parfumurile Secrets d'Essences


Descriere oficiala (in ordinea in care apar in poza)
Apa de parfum Voile d'Ambre, vaporizator, 50 ml - Un parfum misterios si atemporal, creat in jurul magiei Ambrei: alchimie de balsamuri, esente lemnoase pretioase si tamaie, adevarate comori ascunse ale naturii.

Apa de parfum Iris Noir, vaporizator, 50 ml - Un concentrat plin de mister, o aura fascinanta. Un parfum dominat de contraste, de o tulburatoare feminitate, de o eleganta unica.

Apa de parfum Tendre Jasmin, vaporizator, 50 ml -  Tendre Jasmin este parfumul floral, primavaratic, luminos, creat in jurul florii de iasomie. Intre inocenta si sex-appeal, acest parfum extrem de feminin, stralucitor, suav si voluptuos, va pune in valoare senzualitatea...

Apa de parfum Vanille Noire (varianta mini, flacon de 5 ml) - Vanille Noire te lasa sa descoperi caracterul unic si calitatea boabei de vanilie. O aroma pretioasa, un amestec de putere si delicatete.

Parerea mea:
Parfumurile din gama Secrets d'Essences sunt preferatele mele. Voile d'Ambre si Iris Noir sunt parfumuri dulci, luxoase. Nu prefer in general parfumurile dulci, dar acestea au ceva unic, si nu imi displac, nu sunt dintre parfumurile la care as putea renunta cu usurinta. Totusi, dintre acestea doua, il prefer pe Iris Noir. 
Tendre Jasmin este preferatul meu din aceasta colectie, miroase a iasomie, este atat de delicat si in acelasi timp persistent, incat m-a facut sa il ador.
Vanille Noire este un parfum dulce, dar delicat, linistitor. 
Toate parfumurile din aceasta gama persista bine.


Parfumuri, parfumuri...alte parfumuri :)


Apa de toaleta Pur Desir de Lilas, vaporizator, 50 ml
Descriere oficiala: Intr-o experienta botanica originala, Yves Rocher va ofera parfumul primavaratic al liliacului, cu aroma sa intensa, pura.
Parerea mea: miros de liliac, dulce, proaspat, potrivit pentru primavara.

Apa de parfum Comme une Evidence, vaporizator, 50 ml
Descriere oficiala: Incantator, captivant. Contine note de violeta, ambra, mosc, lacramioare de padure.
Parerea mea: de cand l-am descoperit, nu ma mai pot desparti de el. Un parfum aparte, eu il percep dulce-fresh.

Apa de toaleta Ming Shu, vaporizator, 30 ml
Descriere oficiala: Senzatia delicata, racoroasa, dulce si voluptuoasa a unei flori de apa: nufarul alb de ming shu.
Parerea mea: e un parfum fresh spre dulce, cu o aroma seducatoare.

Apa de parfum So Elixir, vaporizator, 30 ml
Descriere oficiala: Un parfum intens, luminos, ce imbina esentele de trandafir si iasomie absoluta, patchouli, bob de tonka si extract de tamaie.
Parerea mea: lemnos-dulce, proaspat, luxos, incantator.


Fond de ten Zero Defecte, flacon-pompa, 30ml

Descriere oficiala: O textura fluida, cu efect matasos semi-mat, cu rezistenta de 14 ore, pentru un ten fara defecte de dimineata pana seara.
Parerea mea: textura fluida, se intinde usor, are acoperire medie, rezista destul de mult...nu as spune chiar 14 ore, de fapt nici nu l-am testat atatea ore sa vad daca rezista. Cert este ca trebuie sa mai aplici pudra din cand in cand, pentru ca dupa cateva ore, si am observat asta la toate fondurile de ten, nu mai ai acelasi finish mat ca la inceput. Nuanta din imaginea de mai sus este Beige 200, mi s-a parut o nuanta inchisa pentru tenul meu, insa dupa ce l-am aplicat, am observat ca se adapteaza foarte frumos nuantei tenului meu.



Rimel Volum Spectaculos

Descriere oficiala: Un rimel intr-o textura cremoasa cu rezistenta timp de 12 ore, prevazut cu perie exclusiva intr-o forma cilindrica, ale carei fibre oblice ofera densitate si volum genelor.
Parerea mea: Imi place mult periuta, da volum intr-adevar genelor, insa aplicat intr-un singur strat are un aspect natural, nu se cunoaste foarte bine ca il ai pe gene. Aplicat in 2 straturi insa, chiar face ce promite.


Fard de pleoape mono Couleurs Nature

Descriere oficiala: O textura pudra cu extract de siliciu ce se aplica usor si se depune uniform pe pleoape, cu acoperire imediata si rezistenta de 6 ore.
Parerea mea: este un fard ok, insa numai daca este aplicat peste baza de machiaj. Altfel, are un aspect mai sters, si putin prafos. Aplicat peste baza, se schimba situatia...culoarea este intensa si aspectul satinat (se poate observa diferenta in poza de mai jos - in stanga este aplicat peste baza Nyx White, iar in dreapta, ca atare). Nuanta din poza este 63 - Bleu Volubilis.

Ruj Yria, nuanta 401 Beige Sable

Parerea mea: este un ruj cremos, cu un sclipici fin in el, se intinde frumos pe buze, iar nuanta este un bronze-orange. Imi place, vine foarte bine pe buze.

Asta este tot pentru astazi, am incheiat o alta postare lunga. Sper sa va placa si de aceasta data.

Pupicei,
Gabriela

16 comentarii:

  1. Gabriela,iti multumim pentru detaliile pe care le dai:
    In afara de Ming-Shu si rujul prezentat de tine,le am pe toate.Vanille Noire al meu este la 50 ml.Si fata de cele prezentate de tine,mai detin un parfum Rose Absolue cumparat de la o fata de pe Joy, Rocsanici Angi.
    Sunt foarte multumita de aceste produse,insa parfumul meu preferat este So Elizir.Pacat ca nu au in oferte si Eyelinere sub forma de gel

    RăspundețiȘtergere
  2. @sorana2 - Cu multa placere :)
    Din cate am vazut, Rose Absolue este un parfum foarte laudat, nu stiu insa cum miroase. Trebuie sa merg intr-un magazin Yves Rocher sa il incerc.
    So Elixir miroase intr-adevar excelent, si mie imi place foarte mult.
    Cat despre eyelinere-gel, cine stie, poate pe viitor, vor avea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci OMG!!!!!!!:))
    Salivez!:X
    Vanille Noir imi doresc si eu de ceva timp.
    Si am terminat zilele astea Evidence, pe care il ador. E ideal pentru primavara. :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anda - faptul ca ai terminat Evidence-ul cere o noua comanda ;))
    pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Evidence il am si eu si e minunat,mi-as dori sa nu se mai termine:X

    RăspundețiȘtergere
  6. @Amelia T. - e bine ca sunt mai mereu promotii la Yves Rocher si poti lua parfumul comandand de o suma micuta. Si mie imi place foarte mult acest parfum. Am doua in prezent si daca se mai iveste ocazia, o sa mai iau :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu adooor Iris Noir!
    Iar Rose Absolue neaparat trebuie sa existe la mine in casa in curand!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!

    Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
    Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

    Apasa aici pentru mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmmmm... ce frumos miros parfumurile de la Yves Rocher :X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am cumparat fondul de ten Zero defecte deoarece promitea rezistenta indelungata si imi doream un fond de ten care nu se ia pe haine. Culoarea se adapteaza usor tenului meu, insa nu are putere de acoperire si imi ingrasa tenul ingrozitor. Am tenul mixt, am utilizat pentru prima data fondul de ten pe timp de vara (finisat cu pudra pe deasupra) si dupa 2-3 ore, fata imi stralucea de parca as fi uns-o cu ulei. Nu am mai patit asta cu vreun fond de ten. Am incercat si iarna sa-l folosesc, dar am trecut prin aceeasi experienta neplacuta. L-am pasat surorii mele, insa nu l-a putut folosi pentru ca ii ingrasa si ei tenul. Am tot citit review-uri despre el, insa nimeni nu a semnalat problema asta. L-a mai incercat cineva?

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut :) ai putea sa ma ajuti sa aleg intre tendre jasmin si iris noir? Nu stiu cum miroase niciunul dintre ele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Din punctul meu de vedere ambele miros bine.

      Tendre Jasmin este mai delicat, dar nu in genul parfumurilor fresh de vara, e un pic spre dulce (fara a-ti da dureri de cap), miroase a iasomie. E o aroma mai potrivita pentru primavara si vara.

      Iris Noir este mai intens ca aroma, persista mai mult decat Tendre Jasmin. E mai potrivit pentru toamna si iarna sau pentru seara. E dulce-lemnos, mie imi place mult.

      Sper ca descrierea sa iti fie de folos si sa-l alegi pe cel care crezi ca ti se potriveste mai bine :).

      Ștergere