luni, 19 ianuarie 2015

Orsay, New Yorker & H&M New In

Daca in postarea anterioara va aratam cumparaturile mele in materie de cosmetice, acum a venit randul hainutelor si accesoriilor.  Nu va inchipuiti ca le-am cumparat pe toate intr-o zi, ci treptat, iar acum ca s-au adunat vi le arat, pentru cazul in care e posibil sa va inspire.
Unele produse au fost cumparate la reducere, altele nu, dar important este ca ma bucur de fiecare lucru in parte. 
De la Orsay mai am cateva lucruri de bifat si sper sa reusesc. Asa cum stiti, la acest magazin tentatia a atins cote maxime pentru mine. Iar daca tot vorbim de Orsay, va arat care au fost alegerile mele:



Deosebite aceste esarfe, de acord cu mine? :)



Fulare circulare, calduroase si pufoase.


Manusi blanoase si pufoase. In ultima vreme am facut o pasiune pentru manusile de acest fel, cu un singur deget.  Mi se par mai calduroase decat cele cu degete.


Mi-a placut acest colier de cum l-am vazut si nu am ezitat, l-am luat de pe raft m-am dus cu el direct la casa pentru a-l achita.




Camasile imi completeaza garderoba, nu stateam prea bine la capitolul acesta.




Iubesc bluzitele de mai sus, pe langa faptul ca sunt superbe, materialul e de calitate si sunt impecabil lucrate.



O alta bluzita, cu pietricele si detaliu din piele la baza gatului, plus fermoar la spate in partea de sus. Imi aduc aminte ca a costat doar 40 de lei, avand o reducere de 50%.




Un cardigan pufos intr-o nuanta de roz prafuit bine armonizata cu gri deschis.



Fusta conica cu detaliu de piele m-a cucerit la prima vedere, am probat-o si am luat-o acasa. Cred ca este un must have in orice garderoba.



Despre acest tip de pantaloni ce pot sa va spun? Sunt mereu o achizitie inspirata. Sunt facuti dintr-un material plin, calitativ.



Jeansii m-au atras atat datorita modelului, cat si prin culoarea lor.



Jacheta de piele intoarsa (de un negru intens) a fost o achizitie excelenta. A costat 180 de lei, redusa de la 399 lei.





Rochia este din acelasi material cu bluzita neagra fara maneci pe care v-am aratat-o mai sus. Urmeaza linia corpului, imi place mult, este foarte frumoasa.






 O alta rochita - este dintr-un material plin (contine 70% bumbac ceea ce m-a incantat foarte mult).










Am cumparat acest bolero pentru rochite si fuste. Sunt foarte incantata de alegere.




De la H&M am cumparat o rochita si doua pulovere cu specific de iarna:






New Yorker incheie seria achizitiilor, printr-un cardigan alb-negru. A costat doar 67 de lei, redus de la 109 lei daca imi aduc bine aminte.




In speranta ca v-a placut postarea de astazi, mi-ar placea sa imi spuneti care sunt magazinele voastre preferate pentru shopping de hainute si accesorii si de asemenea ce anume ati cumparat (de la reduceri sau la pret intreg).
Ce v-a placut cel mai mult din achizitiile mele?


Kisses, o saptamana reusita!

13 comentarii:

  1. Foarte frumoase achizitiile, sa le porti cu mare drag!
    Imi plac mult pantalonii negri, care sunt versatili si merg oricand, asa cum ai zis si tu. Si jacheta din piele intoarsa mi se pare foarte interesanta.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalina, multumesc! :)
      Jacheta din piele a fost sa fie a mea, o ochisem inca de cand era la pret intreg. Chiar am vrut sa o cumpar intr-o zi, dar nu am mai gasit-o. Cand am vazut-o din nou (unde mai pui ca era si la o super reducere), am si insfacat-o! :))

      Ștergere
  2. Vad ca tu ai o pasiune pentru Orsay, eu am una pentru Promod. Ma stiu vanzatoarele de acolo ca pe un cal breaz, mereu cumpar cate ceva. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, am o mare pasiune pentru Orsay! Stiu ce spui, la fel si eu am devenit "de-a casei" :)).

      Ștergere
  3. foarte frumoase achizitiile tale! sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. am fost si eu la orsay, ca ador produsele de la ei, insa nu mi-am luat decat o caciula si elastice de par, pentru ca nu mai aveau marimi la hainele ce mi-au placut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine, tot ai iesit cu ceva de acolo! :)
      Eu de cum pun piciorul in magazin se si aude casa de marcat :))). Foarte rar s-a intamplat sa nu cumpar ceva. Cred ca de 2-3 ori maxim.

      Ștergere
  5. Ce chestii dragute ti-ai luat! Si eu am dat iama la reduceri... in Zara, Stradivarius si New Balance :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Trebuie sa fac si eu o vizita la Zara si la Stradivarius. Nu de alta, doar sa ma asigur ca e totul in regula! :)) In niciun caz sa cumpar ceva! (si marmota invelea ciocolata in staniol) :)))

      Ștergere
  6. Multe lucrusoare frumoase, apropos de manusi cu doua compartimente... piticii mei se crizeaza, nici cand eram mica nu-mi placeau, ma simteam captiva. :))
    xo

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Te inteleg, mie mi se par confortabile si mai calduroase decat cele cu degete.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragut este colierul, imi amintesc de fulgisorii de zapada <3
    Lucrusoarele sunt tare frumusele, sa le porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere