sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Achizitii recente si cadouri



V-am pregatit pentru astazi o postare de tip haul si pentru ca inspiratia nu tine cu mine la sfarsit de saptamana cand oboseala s-a instalat confortabil, o sa trec direct la a va arata ce cadouri am primit de ziua de nume si ce achizitii am mai facut recent. Tot astazi voi reveni si cu manichiura pentru colaborare (Autumn and Winter Holidays), dar ceva mai tarziu.

Am primit in dar de la sotul meu orhideea superba pe care o vedeti mai jos. Nu ma mai satur sa o privesc, uitati-va si voi cat e de frumoasa!




Ghetele sunt tot cadou, dar mi le-am ales singura, intrucat e mai dificil la incaltaminte, trebuie sa ti se potriveasca si sa fie confortabile. Sunt de la Benvenuti.

 



De la Orsay mi-am ales doua perechi de manusi si o palarie.




Gata cu cadourile, trecem la achizitii.

Nu mai aveam crema de ochi, asa ca am mers la farmacia Salofarm si am cumparat crema contur preferata (Avene). Au si o promotie, la achizitionarea oricarei creme din gama Eau Thermale primesti cadou o apa micelara si un spray cu apa termala (au 50 ml ambele), impreuna cu un portfard.





Tot de la Salofarm am cumparat si un sampon pentru volum Klorane, cu fibra de in. Inca nu l-am incercat, dar sper sa imi placa. Si la Klorane au o promotie, asa incat am primit cadou un portfard destul de incapator.




De la Cora am cumparat un set Miss Sporty (lac de unghii cu efecte speciale Oh My Gem! nuanta 002 si un peel off base coat) si mult laudatul gel top coat de la Farmec.



De pe Elefant am comandat carti, nu o sa ma plictisesc, voi avea ce sa citesc. Cartile din poza de mai jos provin din 3 comenzi. Am uitat sa includ in poza si cartea "Delirium" scrisa de Lauren Oliver.



Ati citit vreo carte din cele comandate de mine? Din ce v-am aratat astazi ce v-a atras atentia cel mai mult?
Va pup, revin cu manichiura pentru colaborare!

12 comentarii:

  1. Sa le folosesti pe toete sanatoasa draga mea.Imi plac mult ghetutele :), am intrat si eu pe la Benvenutti dar nu le-am vazut.Pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Oana! Ghetutele le gasesti sigur, ca sunt colectie noua.
      Te pup!

      Ștergere
  2. Ooo, ce de bunatati! ♥
    Daa, orhideele sunt cele mai frumoase flori de apartament. Imi plac mult manusile si palaria. Si vad acolo si o ojuta. :D Ochisem peel off base coat pe 1001cosmetice, dar cred ca am sa dau o fuga prin Cora. Sper sa mai fie valabila oferta. Spune-mi te rog, ce pret a avut setul Miss Sporty?
    Sa le porti/folosesti cu drag pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase sunt toate dar floare mia cucerit privirea ..sa le folosesti cu drag ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de dragute sunt ghetutele! Sa le porti cu mare drag!
    Si eu am pe lista top-coatul Farmec. Bine ca ai amintit de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos! :)
    Top coat-ul Farmec, la cat de laudat este merita incercat :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooo, splendida orhideea! Imi plac mult si ghetutele, sa le porti sanatoasa!
    Am citit Shinning... Se citeste usor, se uita greu! :)
    Sa te bucuri de toate, scumpa mea!

    Pupici multi!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, prietena mea draga!
    Abia astept sa citesc si eu Shining, momentan am inceput cu Bridget Jones. Ulterior voi avea nevoie si de ceva suspans probabil si continui cu Shining :)).
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere