marți, 19 august 2014

Orsay Haul - Partea a doua

Am revenit cu a doua parte a postarii.
Orsay e magazinul meu de suflet daca pot sa ii spun asa. Timpul petrecut la acest magazin pentru mine inseamna relaxare, iar cele cinci fete care lucreaza acolo imi sunt ca niste prietene. Hainutele sunt pe gustul meu, sunt in tendinte si de buna calitate.
Pe data de 30 august se va sarbatori introducerea colectiei de toamna, iar la cumpararea unui produs veti primi un voucher in valoare de 50 de lei pe care sa il folositi la urmatoarele cumparaturi, conditia fiind ca produsul achizitionat sa nu beneficieze de o alta reducere. Eu cu siguranta voi fi la Orsay pe 30 august, in intampinarea colectiei de toamna. Deja au inceput sa aduca pulovere, jachete si cate si mai cate (am pus deja ochii pe o jacheta cu blanita :D si pe un pulover).
Pana la noi cumparaturi revin la hainutele achizitionate deja, pe care am promis sa vi le arat.


Bluzite si tricouri:













Toate bluzitele, mai putin cea neagra inflorata sunt din vascoza sau bumbac. 



Pantaloni lejeri, din vascoza





Sacouri si jerseuri








Jeansi






Am ajuns si la finalul postarii :).
Daca ajungeti la Orsay sa imi spuneti ce hainute v-au placut din colectia de toamna sau ce v-ati cumparat.
Aveti preferate dintre cele prezentate de mine?


Kisses!
Gabriela

8 comentarii:

  1. Şi de această dată m-au încântat alegerile tale, Gabi! ♥
    Îndeosebi bluziţele, tricourile, dar şi sacourile, jerseurile... Toate! ♥
    Pupici, să te bucuri de sănătate şi de tot ce ţi-ai luat! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura mult acest feedback, iti multumesc si pentru urari!
      Te pup, draga Mihaela!

      Ștergere
  2. Prima pereche de jeansi si toate topurile imi plac foarte mult, mi-ar placea sa le vad pe tine! Sa le folosesti cu placere! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :*
      Si mie mi-ar placea sa pot prezenta si outfit-uri, dar din pacate nu prea are cine sa-mi faca poze :(. Trebuie sa gasesc pe cineva care sa aiba rabdarea necesara si care sa ma faca in acelasi timp sa ma simt in largul meu.
      Poate la un moment dat se va intampla si asta :).

      Weekend frumos!

      Ștergere
  3. Iata-ma-s! Doar nu credeai ca am uitat?! :)
    Daca am fi locuit in acelasi oras, nu scapai de mine pe 30 august - fara urma de indoiala!
    Am incercat eu sa-mi stabilesc favoritele si, vazand ca nu reusesc, m-am intrebat: pot sa ma mut la tine in sifonier??? :)

    Frumoase achizitii, draga mea! Iti doresc sa le porti sanatoasa, cu zambet pe chip!

    Te pupacesc si te imbratisez, prietena draga!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiiiu ca nu uiti de mine! :*
    Nici nu as fi dorit sa scap de tine, mi-ar fi facut mare placere sa mergem impreuna! :)
    Ma bucur tare mult ca iti plac achizitiile mele, iti multumesc draga mea Ilda! :*

    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere