miercuri, 9 iulie 2014

Comenzile Kurtmann


Buna dragele mele,

Va arat cat se poate de repede ce produse am mai comandat de pe kurtmann.ro. Astazi am avut o zi foarte aglomerata la serviciu, o zi obositoare, astfel incat intelegeti de ce nu ma lungesc la vorba.
Iata ce am comandat:


Sacou Zara


Imi este foarte drag, foarte calitativ, din bumbac inclusiv captuseala. De mult imi doream un sacou inflorat, trebuia sa fie al meu! Din pacate nu il mai gasiti pe stoc, intrucat era singurul disponibil.



Palarie de soare Alcott


Foarte draguta mi se pare, atat de girly! E din bumbac si e frumos lucrata. Nici pe aceasta nu o mai gasiti, era ultima disponibila.



Tricou Zara


Un tricou simplu, dragut, din bumbac si elastan.


Top Pull & Bear


Maioul este din bumbac, are putina dantela, e decoltat (acelasi decolteu are si la spate).



Pantaloni scurti Bershka


Calitativi, din bumbac, dar din pacate nu ma avantajeaza, astfel ca ii voi returna. Acestia sunt inca disponibili. Ii puteti vedea aici.


Pantaloni Bershka


Sunt mai grosuti, din bumbac si elastan si au fermoar in partea de jos. Imi plac, insa din pacate nu mi s-au potrivit, cred ca sunt cu doua marimi mai mici in realitate fata de marimea comandata. Ii voi returna si pe acestia. Mai pot fi gasiti aici.


In locul produselor pe care le voi returna am ales un tricou Zara, un alt tricou tot Zara (Ilda, se pare ca next time a venit destul de repede, tu stii la ce ma refer :D) si un colier Pull & Bear.



Later edit: Am returnat si tricoul din primul link de mai sus si am ales alte produse: salopeta Zara, jeansi albi Stradivarius, tricou Stradivarius si bentita Stradivarius.









Ce parere aveti?


Kisses!
Gabriela

5 comentarii:

  1. Foarte frumoase lucruri ai ales - girlish, cute! E o comoara sacoul Zara! Toate imi plac - ma inspiri, sa stii! :D
    Imi pare rau ca nu ti s-au potrivit pantalonii - mai ales cei mint deschis imi fac tare cu ochiul!
    Hihii, iti va fi pe plac tricoul Zara! Good choice! Iar colierul Pull and Bear...Yeeeiii, asa spun pentru el!

    Prietena draga, sa te bucuri de noile achizitii, sa le porti sanatoasa si cu zambet pe buze! Te imbratisez strans! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Sacoul e o piesă superbă! Să le porţi pe toate cu drag! ♥
    Încântător e şi acel colier! ♥
    Pupici, Gabi! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase produsele.Îmi place la nebunie dantela maioaşului!
    Să le porţi cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumuseti ne arati si de data aceasta! ♥
    Sacoul si topul negru sunt superbe! Sa le porti sanatoasa.
    Cu siguranta vei arata minunat in ele. Pacat ca nu ti-au venit pantalonii, aratau tare bine.
    Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de lucrusoare frumoase!
    Pantalonii scurti sunt foarte frumosi, au o culoare superba, pacat ca nu au fost pe masura asteptarilor tale!
    Sa le porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere