miercuri, 2 aprilie 2014

NOTD: Spring Manicure



Buna fetelor,

Simt ca a trecut o vesnicie de cand n-am mai postat. Serviciul iti poate fi si prieten (atunci cand iti place ceea ce faci), dar in acelasi timp si inamic - te priveaza de timp liber de cele mai multe ori. Asta s-a intamplat si in cazul meu, doar ca astazi dorul de bloggerit nu mi-a mai dat pace deloc.
Iata-ma asadar postand o noua manichiura.



 


OPI Don't Bossa Nova Me Around si OPI AmazOn...AmazOff (cea verde) sunt cele doua oje superbe din colectia Brazil pe care le-am folosit pentru aceasta manichiura, iar pentru buline - Astor Fashion Studio numarul 137. Florile si fluturasii sunt tatuaje pe baza de apa.


 Kisses!
Gabriela


8 comentarii:

  1. Minunata alegere a culorilor. O manichiura perfecta pentru primavara care a sosit, fie ea si capricioasa. Oja de baza, m-a cucerit din prima. Ador nuanta nude. Iar floricele si inelarul se vad foarte frumos si in contrast. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ţe mă bucur, ţe mă bucur că te-a cuprins dorul de bloggerit! Chiar îmi spuneam: Măi, dar Găbiţa de ce nu mai vine deloc??? :)

    Dar a meritat aşteptarea şi ai apărut în forţă, inspirată cum te ştiu!
    Spun de zeci de ori DA pentru oja folosită ca bază! Arată foarte bine întreaga combinaţie! :)

    Draga şi buna mea prietenă, te îmbrăţişez şi te pupăcesc!
    Înţeleg tare bine, prea bine...cum e cu timpul! Suntem tot într-un hei-rup! :)
    Hai să ne vedem mai des, facem în ciudă timpului! ;)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. O combinatie tare frumoasa ce m-a ademenit sa o vad mai bine de aproape!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce delicata si frumoasa e :). si fluturasiiiii sunt adorabili! :)

    RăspundețiȘtergere