duminică, 12 ianuarie 2014

Comanda Avon


A trecut ceva timp de la ultima comanda Avon prezentata pe blog, desi am mai facut comenzi...nu in fiecare luna, insa de cate ori s-a ivit ocazia nu am zis pas. Am primit comanda pe care o sa v-o arat, luna trecuta, in decembrie.

Tus nuanta Black Luxury; Luciu de buze in nuantele: Luxurious Red, Elegant Gold si Proper Pink.

Asa cum vedeti in poza de mai sus, produsele sunt din gama Luxe: un tus si 3 luciuri de buze. Tusul este tip carioca, de un negru intens, iar luciurile ce contin particule fine de sclipici (cel bej-auriu din mijloc contine particule de sclipici multicolore) si au textura cremoasa, sunt absolut superbe.



 Nu am trecut cu vederea nici ojele cu sclipici din gama Color Trend si bine am facut. Cu siguranta imi veti da dreptate. Click pe poza:

Rose Golden, Silver Plated, Blue Bursts, Gold Flecked si Fuchsia Dazzle.


Aveti vreun produs din cele prezentate de mine? Mi-ar placea sa stiu daca va plac la fel de mult cum imi plac mie.


Pupicei!
Duminica placuta, fetelor!


Gabriela

10 comentarii:

  1. Eu am din gama Luxe doar rimelul, cu tusul nu ma impac deloc,iar luciuri nu mai vreau, pt ca deja am vreo 4 rujuri si un gloss, vreau intai sa le termin pe astea. Si de la Color Trend am o oja, insa ceva turcoaz..Imi place oja ta albastra foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma tenta rimelul, dar il am pe cel de Yves Rocher - Sexy Pulp - de care sunt foarte multumita.
      Legat de luciuri de buze, rujuri, faci foarte bine ca esti chibzuita, eu nu tin minte sa fi terminat vreun ruj/luciu de buze pana acum si asta pentru ca mi-am cumparat mai multe decat pot duce. Cu toate acestea, nu m-am putut abtine sa nu incerc si luciurile de buze din gama Luxe.

      Oja albastra...ma bucur ca iti place, cred ca o sa incerc o manichiura cu ea cat de curand :).

      Ștergere
  2. Draga mea, ai ales foarte inspirat!!! Tusul e de un negru intens, luciurile de buze sunt magnifice! Mi te imaginez purtandu-le si stiu ca vor complimenta foaaarte bine culoarea tenului si a parului tau!

    La oje, de-abia astept manichiuri!

    Sa te bucuri de toate, sa le porti sanatoasa si iubita, prietena draga! :)
    O calda imbratisare si multi pupici, Gabita!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea prietena, iti multumesc! Mereu ai ganduri frumoase pentru mine. :*
      Si eu abia astept sa pun ojele la treaba, sper doar sa am dispozitie. Vad ca raceala asta nu vrea sa plece de la mine, desi i-am spus ca este nedorita si ca e un musafir nepoftit :)).

      Te pupacesc si te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  3. Ce nuante frumoase au luciurile de buze. Eu nu prea folosesc, pentru ca am tendinta sa-l mananc de pe buze. :)) De curand am intrat si eu in posesia ojelor sclipicioase. Mereu le ratam si cand am fost pe faza, le-am comandat ca sa nu am regrete apoi. :D Sa le folosesti sanatoasa! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu am ratat ojele sclipicioase. Cred ca ne-ar fi parut rau dupa ele :).
      Multumesc, Mada! Te pup!

      Ștergere
  4. ce nuanta are luciul din mijloc ?

    RăspundețiȘtergere