miercuri, 6 noiembrie 2013

Review: Masca de par si balsam Floral (Complex Apicol Veceslav Harnaj)


Buna, dragele mele!

A trecut ceva timp de cand am primit spre testare doua produse apicosmetice pentru par - masca si balsam din gama Floral, mi-am format deja o parere si e cazul sa o impartasesc cu voi.
Produsele primite au fost in varianta mini: 50 ml masca de par, respectiv 75 ml balsamul de par.



Le vom lua pe rand si incepem cu masca de par.


Sa vedem descrierea produsului asa cum apare pe site mai intai:

Masca fortifianta Floral este un rasfat apicosmetic cu efect de intarire atat asupra firului de par cat si asupra radacinilor. Propolisul, prin proprietatile sale antibacteriene si antifungice protejeaza si trateaza firul de par si scalpul. Uleiul de ricin previne uscarea excesiva a scalpului si amplifica beneficiile propolisului, luptand impreuna pentru sanatatea parului. Bio Keratina netezeste structura firului de par, protejandu-l si impotriva agresiunilor ulterioare. Cu o structura imbogatita, parul devine sanatos si stralucitor.

Parerea mea: Consistenta bogata, miros foarte placut din punctul meu de vedere care se pastreaza si in par dupa spalare. Chiar am observat o imbunatatire a texturii parului si faptul ca hidrateaza. Se aplica dupa samponare pe toata lungimea parului si se lasa sa actioneze cam 10 minute. Eu o las si mai mult, in functie de cum am timp.



Continuam cu balsamul de par Floral.


Conform descrierii de pe site:

Balsamul Floral este un rasfat apicosmetic cu actiune fortifianta si antibacteriana asupra firului de par, radacinilor si scalpului. Propolisul, prin proprietatile sale antibacteriene si antifungice protejeaza si trateaza firul de par si scalpul. Bio Keratina netezeste structura firului de par, protejandu-l impotriva tratamentelor chimice ulterioare. Parul devine sanatos, stralucitor, structura sa este imbogatita, fiind usor de pieptanat.

Parerea mea: Consistenta este destul de asemanatoare cu cea a mastii de par, poate ceva mai moale. Il aplic pe toata lungimea parului. Daca dupa samponat parul e uscat si incurcat, imediat ce aplic balsamul imi pot trece degetele cu usurinta prin el. Mirosul e la fel cu al mastii de par, il ador! E usor de clatit.


Daca e ceva ce imi displace sa spunem, este ambalajul rigid, trebuie sa apas destul de tare sa curga produsul si cateodata am probleme cu incheietura mainii din acest motiv (sau mai bine spus declanseaza problema).


Va intrebati poate daca as cumpara aceste produse si in varianta full size. Ei bine, da! Ba chiar am de gand dupa ce le consum sa cumpar si samponul. Poate voi incerca si celelalte game.


Voi ce parere aveti? Ati incercat aceste produse? Va plac?


Kisses!
Gabriela

3 comentarii:

  1. Stii ca eu am ales gama Apidermin! initial, mi-am zis ca-s ok produslee si...atat! Apoi, am incercat sale aplic in alt fel si m-au uimit! Continuu testarea!:)

    Pup, draga prietena!
    Maine e ziua taaa!:D

    Te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi-au placut, pacat ca le-am terminat asa de repede!
    eu am testat gama Apidermaliv si a fost o experienta ok:)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro
    take a look!:*

    RăspundețiȘtergere