joi, 28 noiembrie 2013

Achizitii & Cadouri


Am avut de gand sa scriu mai demult aceasta postare insa nu am reusit. Motivul il intuiti...lipsa de timp sau mai bine zis...too much work :).

Voi incepe cu cadourile.
Acum aproape 3 saptamani, pe 8 noiembrie a fost ziua mea onomastica. Sa vedeti de ce surpriza am avut parte cu o zi inainte :). Asteptam un aviz pentru o carte pe care o comandasem pentru sotul meu. Gasesc un aviz intr-adevar, daaaar nu era avizul pentru carte. Ma uit cu atentie si vad ca este de la buna si draga mea prietena Ilda. Ei bine, Ilda a dorit sa ma surprinda si a reusit cu brio. Trebuie sa marturisesc ca este prima data cand am parte de o astfel de surpriza minunata. Iti multumesc din suflet, prietena draga! 
Am plecat entuziasmata sa ridic coletul, cu un zambet larg pe chip si abia am asteptat sa ajung acasa pentru a descoperi continutul.
M-am bucurat de fiecare lucru in parte si sunt sincera cand spun ca toate au fost pe placul meu, toate au fost alese cu bun gust si cu drag, pentru mine.

Asadar: am primit o felicitare si o scrisoare al caror continut o sa-l pastrez pentru mine, o gentuta superba, o esarfa la fel de superba, un pandativ cu initiala numelui meu si pliculete de ciocolata calda Nestle care nu au mai apucat sa fie pozate :).






Tot de ziua mea am primit si o caseta pentru bijuterii si un pulover bleumarin (de la H&M).





Trecand acum la achizitiile recente, o sa va arat cateva oje si produse pentru nail art (comandate de la pinknails.ro). Ma pregatesc de sarbatori, dupa cum se poate vedea mai jos :))). Stelutele roz sunt cadou pentru comanda efectuata.

Mollon Pro Glitter Lacquer nuantele: 143, 142 si 141



De la Beauty In The Bottle veti vedea ultimele oje primit acum o luna cred (nu mai stiu exact). Unele dintre voi le-ati vazut deja. Cred ca azi va sosi si urmatorul colet, abia astept!

 Randul de sus: Howl You Doin', Bat My Eyes, Boo-gie Down, Bump In The Night.
Randul de jos: Winter Holly, Ruby Pumps, Twinkle Lights si Tongue & Chic


 Color Club - Williamsburg, The Uptown, Urban Edge si OPI Every Month Is Oktoberfest


 Baby Please Come Home, My Favorite Ornament, Underneath The Misletoe, Wonderous Star si In My Santa Suit.


Randul de sus: Claudine, Maria Luisa, Neve;
Randul de jos: Elisa, Ziv, Suri.
 


 Ruby Pumps, 5 Golden Rings, Tinsel si Emerald Sparkle.


Astept cu drag si cu bucurie comentariile voastre, feedback-ul vostru ma motiveaza intotdeauna.

Am in plan o surpriza pentru voi si sper sa o pun in aplicare curand.


Pe curand!

Kisses,
Gabriela

8 comentarii:

  1. La multi ani!!! Ce de ojeeeee!!!! Sunt superbe toate!!!! Nu ma mai satur sa le privesc! Si cutiuta si puloverul imi plac foarte mult! Sa le folosesti cu placere! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Se pare ca avem o preferinta comuna pentru oje :)
      Te pup!

      Ștergere
  2. :D Uite ce surpriza mi-ai facut tu acum! Sunt sigura ca ai simtit cu cat drag, cu cat suflet au fost oferite; sper ca le porti si iti transmit ceea ce am dorit!:)
    Imi plac mult si celelalte cadouri : ce idee buna cutia de bijuterii si cat de bine arata; puloverul bleumarin foarte frumos si el!
    De oje...fara cuvinte! Doar ca e una de la China Glaze, Ruby Pumps...tot Craciunul si toata bucuria adunate-n ea!:)

    Scumpa mea, sa le porti/folosesti pe toate cu sanatate si voie buna!
    Te imbratisez straaansss!:)

    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am simtit ca mi-au fost daruite cu drag si inima buna. Le-am purtat de ziua mea si le port in continuare cu mult drag.
      Toate cadourile primite mi-au fost pe plac!
      Ruby Pumps e una din preferatele mele, mi-am luat doua sa fiu sigura ca am suficient, asa de mult imi place :). Exprima exact ce ai spus tu: Craciunul si bucuria :).

      Multumesc draga mea Ilda!
      Te imbratisez cu mult drag!

      Ștergere
  3. Superb gestul Ildei, toate lucrusoarele de la ea mi se par tare frumoase si cu gust alese! De oje nu mai zic nimic, decat ca LE VREAU sI eu :)))) sa le folosesti cu spor! Eu iti urez sa ai parte de cat mai mult timp in care sa te poti bucura de ele si sa faci modele multe! Te pup! Cu drag, Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Ana. Sunt perfect de acord cu tine :).
      In legatura cu ojele, cunosc prea bine acest sentiment :)))
      Desi am enorm de multe, imi doresc fiecare oja pe care o vad si imi place.

      Draga Ana, iti multumesc din suflet! :*

      Ștergere