duminică, 27 octombrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge: Spider





 


A fost o incercare de paianjeni, nu au vrut sa imi iasa cum trebuie, dar per total sper sa va placa manichiura.

Nu stiu daca o sa mai pot participa la toate temele (deja pe cea cu dovleacul am ratat-o din cauza lipsei de timp...), desi mi-ar placea foarte mult. 

Ojele folosite: Essence Color & Go nuantele 76 Hard To Resist (albastra) si 46 Wake Up! (cea portocalie), Avon nuanta Licorice (neagra), Orly nuanta R.I.P. (glitterul portocaliu) si OPI nuanta Which Is Witch? (superbul glitter care este deasupra ojei albastre).

Urmatoarea postare va fi dedicata ultimelor cumparaturi in materie de cosmetice.


Atat pentru astazi, va doresc o duminica frumoasa!


Pupicei,
Gabriela

8 comentarii:

  1. Imi plac nuantele ojelor folosite :)
    Abia astept sa ne arati ce ti-ai cumparat.
    O duminica frumoasa, pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce frumos arata! Folosesti niste oje asa superbe. Glitter-ul de la ORLY mi-a luat ochii. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. E un paianjen dintr-o pictura abstracta! E deosebit asa ca...fruntea sus!
    Minunata combinatia cromatica!

    Te imbratisez, draga prietena!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc ca am mentionat de paianjeni, caci altfel nu s-ar fi stiut! :)))
      Deh, eu si talentul meu la desen. Dar poate ca voi mai exersa intr-o manichiura de Halloween, nu ma las eu asa usor.
      Asta este, sunt constienta ca aceia numai paianjeni nu sunt si imi asum asta :).

      Ma bucur ca macar combinatia cromatica a fost una reusita :)).

      Te pup, prietena draga!

      Ștergere
  4. combinatzia de culori este superba......da-i incolo de paianjeni :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Mama lor de paianjeni, da' nu le vin eu de hac? Ma ambitionez! :))))

      Ștergere