miercuri, 21 august 2013

Fruity Nails Manicure Contest Winner


Fete dragi,

Nu as fi vrut sa aman si mai mult momentul mult asteptat - desemnarea castigatoarei - insa au fost cateva probleme de natura tehnica (cand m-am intors din concediu incarcatorul de la laptop isi daduse obstescul sfarsit).

Vreau sa va spun ca mi-ati facut o mare bucurie inscriindu-va la concurs - unele dintre voi chiar v-ati inscris cu mai multe manichiuri pentru ca v-a placut ideea - si tin sa multumesc dragii mele prietene Ilda care m-a ajutat promovand concursul. In momentul acesta cand scriu postarea nu stiu nici eu care este castigatoarea. Imi este greu sa aleg...va spun cu toata sinceritatea! Haideti sa vedem manichiurile fetelor care au pus atat de mult suflet. Stiu ca nu premiul a fost motivatia principala in realizarea manichiurii fructate si ca v-ati pus imaginatia la treaba si placerea de a va juca. Sunt atat de incantata ca as vorbi fara sa ma opresc, dar stiu ca aveti nevoie de un deznodamant. Chiar si eu am nevoie...pentru ca nu stiu in acest moment pe cine voi alege. Sa vedem manichiurile deci (in ordine alfabetica)!


Ana-Maria 

Manichiura 1:

 


 

Manichiura 2:




Manichiura 3:






Ancutza K






Andra Corina





Carla

Manichiura 1





Manichiura 2:






Descude






Dia






Frumusetea Cleopatrei






Gabriela D.






Georgia






Ilda






Laula






Lavinia Monica




Miss Happy




Oana C.






Oana Gabriela

Manichiura 1





Manichiura 2:






Manichiura 3:






Papadiile Ruxandrei






P. Mirela






Sophiesticat






Din punctul meu de vedere, toate sunteti castigatoare! Ati realizat manichiuri minunate! Trebuie sa aleg o castigatoare...manichiura pe care o aleg este cea realizata de....Lavinia Monica. Felicitaaaari!

 

As vrea sa mai premiez urmatoarele fete (in ordine aleatorie):


Oana C (o manichiura de efect!)

 

Oana Gabriela



Georgia



Ana-Maria:




Frumusetea Cleopatrei



Miss Happy


Felicitari castigatoarelor si mii de multumiri tuturor participantelor. Manichiurile voastre sunt absolut superbe, o adevarata sursa de inspiratie. Ma bucur sa vad atatea fete talentate! 

Dragi castigatoare, astept adresele voastre pe mail pentru a va putea expedia premiile (pentru cele 6 castigatoare extra voi alege cadourile saptamana aceasta sau la inceputul saptamanii viitoare)!


Multumiri tuturor :)!


Kisses!

Gabriela

23 de comentarii:

  1. Ce manichiuri frumoaseee! M-am uitat over and over again la ele! Draga mea, nu as fi vrut sa fiu in locul tau, sa aleg o singura castigatoare dintre atatea frumuseti si idei creative! E un gest asa de frumos sa premiezi atatea fete in plus fata de castigatoare si ma bucur ca m-ai inclus si pe mine!!! Multumesc frumos, a fost o surpriza total neasteptata :D M-ai lasat fara cuvinte...

    Felicitari castigatoarei, e o manichiura foarte complexa si frumos realizata! Superba! Bravo!

    Welcome back, Gabriela! Kisses :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut o misiune grea, intr-adevar...mi-ar fi placut sa premiez toate fetele.

      Tie, draga Ana-Maria, felicitari inca o data! Milkshake-ul cu mere a fost delicios. Frumoase si celelalte 2 manichiuri!

      Multumesc tare mult! Pupicei!

      Ștergere
  2. Ce bucurie! Mulţumesc mult pentru că m-ai ales şi pe mine printre câştigătoare. Intr-adevar un gest foarte frumos.
    Felicitari tuturor fetelor. Minunată ideea ta, se vede că a captivat pe toată lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, felicitari si multumesc de aprecieri! :)

      Astept pe mail datele tale pentru a-ti putea expedia premiul.

      Ștergere
  3. Gabiiitaaaa!:*:* Bun venit!!!:)

    Pentru mine, asa cum iti spuneam, a insemnat sa imi depasesc niste limite (stiind ca ma pricep doar la manichiuri monocrome :)) si la french colorat)! A fost o incantare sa raspund provocarii; tu, Gabriela, stii motivatia care m-a determinat!
    In privinta promovarii...oricand, cu drag! Daca a contat, atunci bucuria este a mea!:)

    Ma uit aici si continuu sa exclam cu admiratie!
    Ma bucur ca au participat atat de multe fete, le felicit si eu pe toate pentru stradanie, pentru inspiratie, pentru creativitate si talent, pentru rabdare si indemanare! Am ce invata de la ele (cu toate ca, unele dintre manichiuri, nici intr-o mie de ani nu le-as putea realiza, nici daca merg la cursuri :P), e aici o adevarata comoara de inspiratie!

    Ma gandeam eu, cunoscandu-te, ca nu vei rezista sa premiezi o singura participanta!:)) Ai ales frumos, draga mea, te felicit!

    Pupicei si o imbratisare calda!
    Astept vesti de la tine pe mail!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc, ce primire frumoasa! :*

      Desigur, stiu care a fost motivatia si iti multumesc din suflet! Sincer, eu ma asteptam sa iti iasa o manichiura frumoasa, crede-ma ca imi place mult. E adorabila!

      M-am bucurat enorm ca acest concurs a avut succes. Pentru mine a fost un concurs de suflet, motivatia principala a fost de a aduna cat mai multe manichiuri frumoase, pentru a ne inspira reciproc, de aceea am lasat regulile mai mult decat simple. Nu am rezistat sa premiez o singura participanta, mi-ar fi placut sa premiez toate fetele care au participat.

      Draga Ilda, revin cu alte vesti pe mail si cu ceea ce am promis! :).

      Te imbratisez! Pupicei!

      Ștergere
    2. Stiu ca insemna mult pentru tine concursul, am simtit ca ai pus mult suflet si ma bucur ca s-a desfasurat si s-a finalizat cu sentimentul implinirii!:)

      Hihii, de-abia astept, de-abia astept!!!

      Imi place bicicleta aia, m-as inscrie la asa ceva in mod sigur!!!:))

      O calda imbratisare, draga prietena!
      Kisses!

      Ilda
      Lavender Thoughts

      Ștergere
    3. P.S. Pff, acum realizez ca "am venit" cu bicicleta din cealalta postare!:))) Am facut si eu o plimbare...Numai voi sa faceti?!:P :))

      Ștergere
  4. Ce surpriza frumoasa! Iti multumesc mult ca m-ai ales si pe mine. Am ramas extrem de uimita cand am vazut. A fost cel mai frumos concursul la care am participat in ultimul timp. Felicitari Laviniei, cat si celorlalte fete. Si nu in ultimul rand, multumim pentru gestul minunat. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miss Happy, eu sunt o ciudatenie de fiinta ce nu mananca cirese!:))
      Dar, crede-ma pe cuvant, cele de pe unghiile tale sunt atat de frumoase, atat de expresive incat m-ar convinge sa incerc aceste fructe! La asta m-am gandit de cum am vazut manichiura!

      Ilda
      Lavender Thoughts

      Ștergere
    2. Nici eu nu mananc cirese, Ilda. Gust 2-3 si atat. Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase.

      Ștergere
    3. Felicitari inca o data, Miss Happy! Cireselele tale par atat de reale!
      Cat de frumos ai spus despre acest concurs, iti multumesc! Asa cum ii spuneam mai sus si Ildei, pentru mine a fost un concurs de suflet.

      Pupicei!

      Ștergere
  5. Wow cate manichiuri superbe si Ilda s-a intercut nu gluma!!
    Felcitari tuturor ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descoperit multe fete talentate, asa e, manichiurile sunt superbe!
      De acord cu tine referitor la Ilda, eu eram convinsa ca va face o treaba buna! :)

      Ștergere
  6. :))) Oohh, fetelor, ma faceti sa rosesc!
    Sunteti voi dragute si indulgente cu mine! Dar eu sunt in stadiul de pictura naiva la acest capitol!:))

    Va imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma asteptam sa castige Monica, de cand le-am vazut mi-am dat seama! :)) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cate manichiuri frumoase! Felicitari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos pentru premiu! Ma bucur ca ai ales manichiura Laviniei pentru ca este si preferata mea (este foarte frumoasa si picturala). Am participat cu mare placere la concursul tau si ne-ai facut o surpriza placuta acordand si premii secundare. Felicitari tuturor participantelor! Kisses, G (Georgia)

    RăspundețiȘtergere
  10. Iiii:D iti multumesc mult, imi cer mii de scuze ca nu am verificat, dar nu am avut timp, iti multumesc si ca m-ai instiintat pe mail! Esti o draguta! Felicitari tuturor fetelor, toate au facut manichiuri minunate!<3

    RăspundețiȘtergere
  11. Wa, ce ma bucur ca ma numar si eu printre castigatoare! Iti multumesc din suflet! Ma bucur ca ti-a placut manichiura mea. Pentru mine este cea mai mare bucurie si castig acest lucru! Felicitari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Gabriela, iti multumesc frumos pentru premiu, este minunat ! :) Fetelor, gasiti detalii aici http://wanna-nails.blogspot.it/2013/09/my-second-giveaway-prize.html

    RăspundețiȘtergere