marți, 23 aprilie 2013

TAG: I Love Spring :)

Mi-a facut placere sa citesc acest Tag la Ilda, astfel ca m-am decis sa il preiau. Nu lungesc introducerea (si ca sa fiu cinstita nici inspiratie nu prea am astazi), asa ca trec direct la treaba:


1. Care este oja ta preferata primavara?

Eh, nu ma pot limita la una singura, daca imi urmariti blogul stiti deja ca am facut o pasiune pentru oje :D.

Farmasi 16, Barry M Strawberry Ice Cream, Yves Rocher Rose Pastel.

China Glaze Re-fresh Mint, Avon Nailwear Pro Peppermint Leaf, Nyx Advanced Salon Formula Pastel Pistachio, Beauty Uk Go Green si Essence Colour&Go You Belong To Me.

Nyx Girls Golden Lavender, Barry M Berry Ice Cream, Avon Nailwear Pro Luxe Lavender, Essence Colour & Go Enchanted Fairy.

China Glaze Peachy Keen, Barry M Peach Melba si Farmasi 62

Zoya Skylar, Essence Colour & Go Sure Azure si Essie Coat Azure


2. Care e culoarea ta preferata pentru buze in aceasta primavara?

In stilul celor de mai jos:

 
 

3. Arata-ne rochia ta preferata pentru primavara.

Nici aici nu m-am putut abtine sa va arat o singura rochie. Am ales 3.

 
 


4. Care este floarea ta preferata?

Imi plac freziile si lalelele.

sursa: profitromania.ro

sursa: dianabushmachiu.blogspot.com


5. Care este esarfa ta/accesoriul tau preferat?

Am o esarfa pe care o consider a fi de primavara pentru ca e colorata, vesela si ca accesorii am ales sa va arat un set de bijuterii cu fundite de la Avon.



6. De care trenduri pentru moda esti super entuziasmata anul acesta (machiaj, moda, sau ambele!)

Nu pot sa spun ca sunt super entuziasmata de un trend anume, in general port ce imi place si ce ma avantajeaza. As fi tentata sa spun ca primavara ma entuziasmeaza nuantele de pastel (atat la machiaj, cat si in moda).


7. Lumanarea ta preferata?

In general nu ma pasioneaza lumanarelele, chiar le evit pentru ca ma duc cu gandul la altceva. Totusi, pot sa spun ca imi place cea de mai jos, miroase excelent si chiar as cumpara si cu alte arome. Este vorba de Yankee Candle.



8. Parfumul/spray-ul de corp?

Fara sa stau pe ganduri aleg "A scent - Issey Miyake si un parfum de la Yves Rocher care din pacate nu se mai gaseste si trag de el pentru a-l avea cat mai mult - Neonatura Seve.



9. Cum este primavara acolo unde locuiesti?

Pana acum cateva zile nu am putut spune ca a fost primavara. Acum imi place ca au inmugurit copacii, au iesit frunzulitele si parca in sfarsit a venit primavara!


10. Ce iti place cel mai mult la anotimpul acesta?

Imi place ca aduce cu sine prospetime, e frumos sa iesi la plimbare si soarele sa te mangaie, e placut sa vezi verdeata peste tot, flori gingase. Ma bucur ca renunt la hainele groase si ca imi scot hainutele de primavara frumoase, colorate. Si imi mai place ca primavara aduce pofta de shopping (care nu lipseste niciodata, dar primavara parca se amplifica).


11. Are you a spring cleaner?

Well, I'm not, dar imi place sa fie curat. Incep fara tragere de inima, iar apoi totul vine de la sine...pana cand ma paraseste din nou cheful. 


12. Planuri pentru vacanta de primavara sau ati planuit o vacanta pentru urmatoarea perioada?

Planuiam o iesire la munte, dar slabe sanse sa se concretizeze (am eu un feeling) :D.  



Cam asta a fost, va multumesc pentru vizita si timp si astept cu drag comentariile voastre daca va face placere. Eu ma bucur si apreciez fiecare comentariu in parte.

La multi ani tuturor celor care isi serbeaza ziua de nume!


Kisses!

Gabriela

11 comentarii:

  1. eu sunt cu corai...si unghii si ruj :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca ai preluat tag-ul!!!:D

    Mi-am spus: e grozav ca nu te limitezi la o singura oja, mi-a placut desfasurarea de forte!:))
    Toate cele mi-au placut, am citit si am admirat cu drag! In mod special, mi-a ramas gandul la rochite si la acesorii!

    Draga mea, te imbratisez!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca postarea ti-a fost pe plac!

      Multumesc mult de aprecieri!

      Pupicei, big hug!

      Ștergere
  3. frumoase rochiile, mi-au placut alegerile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Rochitele cu imprimeul floral sunt foarte dragute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am facut o pasiune pentru rochite cu imprimeuri florale.

      Ma bucur ca iti plac! :)

      Ștergere
  5. Nuantele pastelate ale ojelor imi plac mult, iar rochitele sunt vesele, ff frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de oje minunateee <3! Vai, sunt pur si simplu superbe! Imi plac si rochitele tale, sunt foarte vesele si inflorate :3! Si mie imi plac nuantele pastelate, in special pe unghii, desi nu detin foarte multe nuante :(!

    RăspundețiȘtergere