sâmbătă, 13 aprilie 2013

Comanda Yves Rocher

Fete dragi,

Va arat rapid ultima comanda de la Yves Rocher, dupa care ma dedic "treburilor de sambata": curatenie, cumparaturi (de alimente, pentru altceva buzunarul meu mi-a spus un "NU" categoric), gatit. 
Imi doresc sa imi ramana timp si de o plimbare. Sper ca primavara a ajuns pe la voi acolo unde locuiti, la mine se incapataneaza si intarzie sa apara. Totusi, a iesit putin soarele. O plimbare nu strica niciodata daca primavara este instalata macar in suflet.

Spuneam ca va arat rapid produsele comandate. Asadar, in ordinea numerelor de pe tricou, sa apara inculpatele!


Asa cum vedeti, am comandat un parfum Yria, un ceas si mult laudatul rimel Sexy Pulp. Parfumul, e adevarat, nu se potriveste cu anotimpul de primavara, dar are o aroma placuta, calda, linistitoare. Este un parfum dulce, dar nu sufocant. Am evitat o vreme buna sa il comand crezand ca e un parfum pentru varsta a treia, dar m-am inselat :). L-am cumparat datorita surorii mele. Ea l-a achizitionat inaintea mea si mi l-a descris, iar asta m-a determinat sa il comand si eu. 

Las si eticheta "sa vorbeasca": "Iasomia, coriandrul, trandafirul rosu si santalul isi raspund ca un ecou, cu stralucire infinita...De o feminitate stralucitoare, Yria va inconjoara cu un suflu de neuitat, senzual si fermecator."



Cadourile primite la aceasta comanda nu au fost putine. Am primit o apa micelara, un demachiant expres pentru ochi, un rimel pentru alungire, un gloss Sexy Pulp si o mostra de crema Hydra Vegetal.


Gloss-ul este in nuanta Rose Vif (un roz deschis - peachy), este semi-transparent, da un efect de buze umede si le coloreaza discret, natural.  Mai jos vedeti cum arata aplicatorul si un swatch.


Astept parerile voastre care ma bucura de fiecare data. Sa aveti o sambata excelenta, sa fiti energice si sa realizati tot ce v-ati propus! Va imbratisez!

Pupicei!

Gabriela

11 comentarii:

  1. Eu am iubit parfumul Yria. Multe persoane au spus ca e greoi, dar mie mi s-a parut foarte senzual și cald. Acum ca il vad la tine mi s-a facut asa un dor de el :)
    Numai bunătăți ai primit în acest pachet și-mi sunt cunoscute aproape toate, numărându-se printre produsele mele favorite de la YR.
    Să le folosești cu mare, mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Aurora! :)

      Nici mie nu mi se pare greoi parfumul si este exact asa cum l-ai descris: senzual si cald. Mai ca as mai cumpara unul sa am de rezerva :)).

      Pupicei!

      Ștergere
  2. super/!! sa le folosesti cu placere

    si multe cadouri ai primit
    eu am zis ca fac o pauza de la comenzi ca am baia plina de cosmetice
    Yria cum miroase? e dulce? persista? ca nu l-am avut niciodata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!

      Da, a fost o oferta avantajoasa si am primit multe cadouri.

      Yria este dulce, dar este asa cum l-a descris si Aurora senzual si cald. La mine persista, sunt incantata de el :).

      O sambata frumoasa!

      Ștergere
  3. La cadouri am spus:" Woow!" si mai-mai ca-mi venea pofta de o comanda..."Sezi bland, mi-am spus! Frana!!!" :))

    Sa le luam pe rand:
    Am Incercat Yria dintr-un set de mini parfumele, n-am putut sa ne imprietenim! Dar stim cat de capricios e nasul fiecaruia dintre noi, sa nu mai vorbim de pH...Daca tie ti se potriveste, e grozav! Acum aflu ca ai o sora si iti spun ca mi-as fi dorit si eu!:)

    Imi place ceasul, e elegant!

    Pe Sexy Pulp il am si eu - relatie love and hate (mai mult love totusi), face niste gene grozave dar ma sperie mereu cu acel maturoi de pensula!:))

    Sunt curioasa cum iti prieste apa micelara, eu a luat-o de mai multe ori si as mai lua-o chiar daca altele ii sunt superioare! Demachiantul acela nu as vrea sa lipseasca din dulapiorul meu niciodata, imi pare de baza!

    Inainte de a transforma comentariul in scrisoare :))...vreau sa remarc ca ai optat pentru o super oferta si ca e grozava comanda ta!
    Iti doresc sa te bucuri din plin de toate bunatatile si sa le folosesti sanatoasa!

    Gabriela, multi pupici si o imbratisare iti trimit!
    Weekend minunat, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu credeam ca o sa-mi placa Yria...mereu am avut impresia ca este greoi si sufocant. Dar constat ca imi place si ca mi se potriveste. Cu parfumurile e mai delicat. Asa cum ai spus este vorba de ph si de fiecare persoana in parte referitor la cum percepe un miros. De exemplu, evit sa fac cadou parfumuri persoanelor care nu imi sunt foarte apropiate, tocmai din acest motiv.

      Apa micelara am mai avut-o si imi place mult. Nu am ramas fara rezerve de cand a aparut in oferte. Iar demachiantul este senzational.

      Am doua surori chiar :). Eu sunt mijlocia :D

      Multumesc din suflet de urari!

      Te pup, Ilda! Weekend frumos!

      Ștergere
  4. La comenzile YR mereu sunt cadouri tentante :) Sa le folosesti cu placere pe toate! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :*.

      Asa este, ofera mereu cadouri tentante, dar cateodata cadourile sunt mai mult decat tentante :).

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu placere!

    Am avut si eu Yria; mi-a placut, dar nu l-am recumparat. Eu l-am folosit iarna.

    Ofertele de la YR sunt foarte tentante; cu greu am reusit in ultima vreme sa le ignor pe multe dintre acestea :-).

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere! In curand ma pregatesc si eu de o comnda :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de cadouri ai primit! Glossul arata foarte bine! Mie demachiantul imi place foarte mult! L-am folosit la verisoara mea, cand mi l-am uitat pe al meu acasa, si chiar mi-a lasat o impresie placuta <3!
    Rimelul Sexy Pulp e atat de cunoscut, cred ca sunt singura care nu l-a incercat.. Inca :D!
    Mie parfumul Yria mi-a placut foarte, foarte mult! L-am primit acum 2 ierni, si mi-a placut la nebunie. In sticluta nu mi s-a parut cine stie ce, si am evitat sa-l folosesc o perioada, dar cand l-am incercat pe piele, am constatat ca miroase chiar bine. Prietenei mele ii placea mult parfumul asta, dar pe ea miroasea.. Altfel :)). Nu s-a mai declarat atat de incantata cand l-a incercat :)). Dar in continuare ii placea cum miroasea pe mine :3.

    RăspundețiȘtergere