sâmbătă, 23 februarie 2013

Haul: NYX Nail Polishes

Hello girls!

Sunt mega happy de noile mele achizitii in materie de oje de la Nyx. Sunt mandra de ele. Am multe oje, dar aproape fiecare dintre ele ocupa un loc special in inima mea. Cute little babies! :)))

Am comandat 3 oje din gama Nyx Advanced Salon Formula si 6 oje Nyx Girls. 

De la stanga la dreapta: Dark Glitter, Hiero - Glyphics si Midnight.

De la stanga la dreapta: Sexy Plum, Abyss si Purple Noir

De la stanga la dreapta: Pure Red Pearl, Pacific Blue si Dorothy.

De foarte mult timp imi doream nuanta Dorothy si abia de curand a ajuns in posesia mea. Dorothy si Dark Glitter sunt identice, dar nu ma supar pentru ca imi place atat de mult incat e bine ca am de rezerva.


Daca aveti vreo oja preferata de la Nyx, please share with me :).

Kisses!
Gabriela


16 comentarii:

  1. Oooo, ce frumoase! Dinainte de a citi postarea mi-am spus ca Dorothy e si preferata mea...:)
    Sa le folosesti cu bucurie, Gabriela!

    Eu am ca favorit intreg brand-ul Nyx.:D
    Raspunzand punctual intrebarii tale: dintre cele cateva oje pe care le am de la ei, imi place mult Sea of Cortez (aplicata french, nu pe toata unghia)...

    Pupicei!
    Un weekend minunat iti doresc!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ilda. Ma bucur ca Dorothy este si preferata ta. Avand preferinte comune, nu ma mira :).

      La fel si eu ador intreg brand-ul Nyx si de cate ori am ocazia, mai adaug ceva la colectie...

      Sea of Cortez nu o am, dar cred ca am oje asemanatoare si mi-ai dat o idee cu french-ul.

      Te pup, weekend fain!

      Ștergere
  2. vai ce frumoase sunt , mi-ai facut pofta de oja visinie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, coco! Pai atunci...azi e zi de oja visinie! :))

      Te pup!

      Ștergere
  3. Ce minunatii! Si eu imi doresc de mult oje Nyx. Te pot intreba de unde le-ai luat si cat a costat transportul? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am comandat de la Loredana (http://cosmeticboutique.blogspot.ro/). Se pot aduce pe comanda in aproximativ o luna si am platit pentru ele 19 lei cele Advanced Salon si 15 lei cele Nyx Girls.

      Ștergere
  4. asteptam niste swatch-uri comparative atunci :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In afara de forma sticlutei nu exista nicio diferenta, dar chiar o sa le folosesc pe amandoua intr-o manichiura :).

      Ștergere
  5. Vai de mine, sunt minunate :X :X Acum vreau si eu :)) Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Gabriela,acum ti-am descoperit blogul si imi place mult!:)Te-am adaugat.
    Uita-te si la mine,daca esti interesata:) Eu nu de mult am inceput,sunt inca mica:
    ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Claudia, iti multumesc pentru vizita si aprecieri!

      Este interesant blogul tau :). Mult succes!

      Ștergere
  7. eu am doar o oja nyx, cea dorothy, e superba! <3
    sigur am sa-mi mai cumpar si eu. sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumoase sunt toate, as vrea si euuu, desi am optzeci de oje..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect, eu nici nu stiu numarul (si nici nu am curaj sa le numar) si tot mai vreau.

      Ștergere