vineri, 16 noiembrie 2012

Comanda Yves Rocher

Comanda am plasat-o pentru parfumul So Elixir Purple, nou aparut. M-a atras ambalajul, recunosc, dar si faptul ca am varianta obisnuita a parfumului si miroase destul de bine, persista ok.
Probabil, de fapt sigur a fost o greseala la ei pe site, astfel incat am putut comanda parfumul cu doar 64.5 ron - pretul intreg fiind 185 ron. Am primit si un cadou: un deodorant Tendre Jasmin.



So Elixir Purple are urmatoarea prezentare: "O apa de parfum care dezvaluie puterea seductiei, gratie aliantei inedite dintre infuzia de tuberoza si uleiurile esentiale de vetiver si patchouli, intr-un elixir floral lemnos, incredibil de feminin."


Pentru mine parfumul miroase destul de bine, insa nu as putea spune daca l-as cumpara din nou dupa ce il termin. De fapt, o sa-mi dau mai bine seama pe masura ce il folosesc. Are o nota care imi displace putin cand pulverizez prima data si imi aduce aminte de Neonatura Cocoon pe care nu l-am putut suporta, dar dupa cateva minute nu mai simt acea nota si parfumul incepe sa semene destul de mult cu varianta obisnuita So Elixir. Per total imi place chiar daca e putin sufocant la inceput, apoi aroma se aseaza si este chiar placuta.
Pentru iarna este o esenta potrivita.

Deodorantul Tendre Jasmin are urmatoarea prezentare: "Regasiti in acest deo parfum notele senzuale si irezistibile ale apei de parfum Tendre Jasmin. Pielea dumneavoastra este invaluita cu parfumul subtil al florii de iasomie."

Nu as comanda varianta deodorant a parfumului si asta pentru ca nu sunt adepta deodorantelor, dar si pentru ca pretul este destul de piperat avand in vedere persistenta produsului. Insa fiind cadou, este binevenit. 

Voi ce produse aveti in wishlist de la Yves Rocher?


Kisses,
Gabrielle

4 comentarii:

  1. la pret scazut..merge , la 185 este deja deplasat , nu l-am luat , doar mirosit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am ridicat azi o comanda de la YR :) Nu stiu cum miroase acest parfum dar chiar sunt curioasa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am profitat de oferta asta, dar mi se pare ca nu prea persista. Cel putin la mine nu se simte decat foarte aproape de piele. Pare ca are un miros greu, usor inecacios cand il pulverizezi, dar mai apoi nu prea se mai simte si eu pot sa spun ca am un nas sensibil la mirosuri...Mai ca-mi pare rau si de cei 64,5 lei dati pe el!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place mult de tot acest parfum!

    RăspundețiȘtergere