joi, 11 octombrie 2012

Nyx Girls Nail Polish in Robotic

M-am hotarat cu greu ce sa postez intrucat am avut mai multe idei, dar nu-i bai! O sa le pun pe toate in aplicare in zilele ce urmeaza.

Este evident din titlu ce am ales sa va arat azi. Ma tot uit la unghii pentru ca imi place foarte mult aceasta oja, in special pulberea fina sclipicioasa albastra pe fond negru. Mi se pare superba, este fara doar si poate un must have. Nu stiu cat de bine se poate vedea din poza, dar va spun ca este foarte foarte faina aceasta oja si daca veti avea ocazia, cumparati-o cu incredere!

 
 

Eu am folosit-o peste o oja neagra (Beauty UK Glam Nails in Black) si de asemenea pentru a nu avea probleme sa mi se pateze unghiile am aplicat base&top coat - Sally Hansen Continuous Treatment).


Well, that's it ladies! "See you" next time :)!


Kisses,
Gabrielle

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu