marți, 30 octombrie 2012

Essence Nail Polishes Haul

Postarea de astazi tot despre oje Essence este. Cred ca am facut o obsesie pentru aceste oje (de fapt pentru oje in general), dar sunt intr-o o varietate atat de larga de culori si au nume atat de interesante, incat imi este greu sa ma abtin. Puteti vedea primele mele oje Essence aici.

Toate aceste oje au fost cumparate de pe site-ul 1001 cosmetice si va garantez ca puteti comanda cu incredere intrucat mereu au dat dovada de seriozitate si promptitudine. Produsele au fost ambalate corespunzator. Un big like pentru acest site :).


73 Princess Prunella, 98 Walk on Air, 92 Better late than never, 48 Meet me now!, 46 Wake up!, 76 Hard to resist.

90 I want that!, 99 Wanna say hello, 35 Movie Star, 91 Glamorous Life, 74 Sure Azure.

61 Fame fatal, 95 Be your sunshine, 85 Galactic black, 65 Camouflage, 60 Fateful desire.

111 English rose, 116 Gorgeous bling bling, 06 Cookies and cream, 01 Hazelnut cream pie.

 122 Chic reloaded, 134 Stuck on you, 139 Walk on the wild side, 112 Time for romance, 129 The boy next door, 138 L.O.L, 126 Date in the moonlight.



Kisses,
Gabrielle

11 comentarii:

  1. Uite asa mi se mareste wishlistul pentru oje Essence :). Deabea astept swatch-uri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Si cand te gandesti ca inca nu am terminat, vor mai veni si altele :)))

      Ștergere
  3. O sa raman cat de curand cu gaura in portofel:))
    Deja am vreo 5 oje pe care le vreau fara discutii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mai am vreo cateva pe wishlist :D.

      Eu cand fac un lucru il fac bine, nu ma joc! Deja am ochit urmatoarele oje ce imi vor cadea victime :)))

      Ștergere
  4. vai, vai, ce-mi fci tu mie Gabi!!! :))) daca n-ar fi vremea asta mizerabila, acu' as fugi pana la cel mai apropiat stand Essence. si ai si multe din colectia veche, inca de pe vremea cand nu se gaseau la noi, incepand cu Princess Prunella, what a beauty!!!
    sa le porti cu multa placere si sa ne arati multe postari cu unghiute pictate colorat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asa voi face! :)

      Trebuie sa ma hotarasc cu ce nuanta imi voi picta unghiile.

      As fi in stare sa cumpar toate nuantele care imi plac daca le-as gasi :)))

      Ștergere
  5. Vaaaai, cat de multe si frumoase sunt! Nici nu stiu la care sa ma uit mai intai, imi plac toate :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce minunatii ai tu aici! Sunt superbeee!
    Am si eu nuantele English Rose si Time for Romance si imi plac la nebunieee <3!
    Le-am comandat tot de pe 1001 cosmetice :D.

    RăspundețiȘtergere