vineri, 31 august 2012

Family Care Goodies

Hey girls,

Acum 4 zile aproximativ am primit produsele Family Care castigate la un giveaway pe blogul Andei si vreau sa vi le arat si voua. 


Am primit un gel de dus cu proteine din lapte - 1250 ml, o crema hidratanta cu bumbac - 200 ml, betisoare de urechi, dischete demachiante si sapun lichid cu aroma de lacramioare - 1000 ml.

Inca nu am folosit gelul de dus si nici crema de corp, dar le voi incerca cu siguranta. 
Sapunul lichid mi se pare foarte fain - in afara de faptul ca miroase bine, lasa si mainile catifelate. O cantitate micuta este de ajuns ca sa faca spuma, deci este un produs economicos care o sa imi ajunga ceva timp si este foarte bine venit, chiar ramasesem fara sapun lichid! :))))

Dischetele demachiante le-am incercat si sunt bune: sunt subtiri si nu lasa scamute - o sa cumpar dupa ce le termin pentru ca sunt chiar ok.

Betisoarele de urechi: inca nu le-am incercat, dar la prima vedere imi plac. Cutia are 300 de bucati, which is a plus. 

Concluzia este ca sunt bucuroasa de aceste produse si ii multumesc Andei si randomului care m-a ales....Oh, holy random! :)))).


Nu uitati de giveaway-ul organizat de mine! Astept inscrierile voastre.


Kisses,
Gabrielle

2 comentarii: