miercuri, 25 iulie 2012

Meet my Vanity Table, my Wardrobe, my Cat and...other things

De mult mi-am dorit un coltisor al meu, un loc eu si cosmeticalele sa fim in deplina armonie. Am oftat, am suspinat, am studiat problema si in cele din urma dorinta s-a materializat cu ajutorul unui tip care face mobila la comanda. 
And now, meet my vanity table! Este simpluta ca si design, dar este exact ce am nevoie (ma rog, nu chiar, avand in vedere ca are doar 4 sertare, o sa vedeti si de ce :D).

In sertare am pus o parte din cosmetice pentru ca nu mi-au incaput, iar doua sertare sunt ocupate doar de oje, s-au adunat cam multe ce e drept (shame on me).

Primul sertar este ocupat de o parte din farduri (mai sunt ratacite pe acolo si 2 baze de machiaj Nyx).


Al doilea sertar - oje


Al treilea sertar - si mai multe oje! :)))


Ultimul sertar - farduri, produse de ingrijire, truse de rujuri





Pe masuta stau doar parfumurile pe care le folosesc in mod curent, cateva dintre preferatele mele:

 

Sifonierul - mine and all mine! muhahahaaa :))))




O alta parte din cosmetice este gazduita de aceasta comoda:


And last, but not least, va invit sa-l cunoasteti pe minunatul domn Motan! Parca s-a nascut pentru a poza!




Au revoir,
Gabrielle

7 comentarii:

  1. ce frumos ti-ai aranjat! imi place, place, place:) iar motanul, ah, imi aduce aminte de Pirpil al meu, seamana f mult :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      Motanul se tine numai dupa mine, este alintat, destept si "vorbaret"...imi pare rau de Pirpil :(.

      Ștergere
  2. Cel mai mult imi place sifonierul! :x
    P.S ai foarte multe oje:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate oje aaaai <3! E Raiul pe Pamant la tine acolo <3!

    RăspundețiȘtergere