duminică, 29 aprilie 2012

NYX Girls Nail Polish

V-am promis intr-o postare anterioara ca o sa va arat si ojele Nyx Girls ce s-au alaturat colectiei mele.
Am facut si swatch-uri pentru voi, insa fiind multe oje de swatch-uit, aplicarea e putin cam "messy". Luati in considerare deci, doar culoarea, nu si modul in care am aplicat oja. Toate ojele au fost aplicate in 2 straturi.



Incepem cu cele "Glitter":


Nyx Girls Robotic


Carnival si Glidded Glitter

Carnival a fost aplicata peste nuanta Fire Amber, iar Glidded Glitter (cea aurie) a fost aplicata peste nuanta Indigo Blue.

Frizz Spots si Deep Space (de la stanga la dreapta):

Frizz Spots aplicata peste nuanta Chocolate Taupe, iar Deep Space e aplicata peste Blue Ink.

Frizz Spots aplicata peste Blue Ink


Dynamic Glitter

Aplicata peste nuanta "Plain Jane".

Dynamic Glitter, Carnival si Glidded Glitter sunt cele mai bogate in glitter.

Am terminat cu cele glitter. Let's see what's next!

De la stanga la dreapta: Pistachio, Golden Lavender, Plain Jane si Woman.

Pentru Pistachio este nevoie de 3 straturi, nu se aplica foarte usor, deci nu o recomand.

De la stanga la dreapta: Chocolate Taupe, Blue Ink, Alaskan Wild si Indigo Blue.

Indigo Blue este alta oja pe care nu o recomand. Se aplica destul de greu si se poate vedea din poza ca nu a acoperit in totalitate unghia. Nu stiu de ce i-au dat aceasta denumire, pentru ca mie nu imi seamana deloc cu nuanta indigo.

Si ultimul "set" de oje:

De la stanga la dreapta: Red Bean Slush, Fire Amber (superba!) si Maui Sunrise.


In afara de cele doua nuante mentionate (Pistachio si Indigo Blue) pe care am spus ca nu le recomand, toate celelalte imi plac. Pe primul loc in ordinea preferintelor se afla nuanta Fire Amber.

Daca va intereseaza un review mai detaliat la o anumita nuanta, let me know. 

Care sunt nuantele voastre preferate (in general)?


Kisses,
Gabrielle








9 comentarii:

  1. Cel mai mult îmi place Glidded Glitter ♥
    Eu am o singură ojă de la NYX, cu sclipici mov, nu mai știu cum îi zice ... și vreaaaaaau mai multe oje NYX♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am deja multe oje Nyx, insa chiar si asa inca mai vreau, au atatea nuante minunate!

      Ștergere
  2. uuuuu...super-postare! pot sa ma hlizesc la swatchurile astea minute bune! sa le porti cu mult drag!

    mie imi place la nebunie Fire Amber, e o culoare minunata!
    imi mai fac cu ochiul Blue Ink si Robotic.

    pana acum cateva luni purtam doar oje rosii, mov si nuante nude cu reflexe sau irizatii. in ultima vrem insa am mai diversificat paleta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Fire Amber e si nuanta mea preferata.

      Eu pana sa incep sa imi cumpar oje Nyx nu aveam foarte multe oje, dar cu atatea nuante frumoase, s-a declansat isteria :))

      Ștergere
  3. Exact nuantele blue ink si pistachio imi plac cel mai mult ...pacat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blue Ink este ok. Pistachio si Indigo Blue sunt cele care au nevoie de mai multa rabdare si de 3 straturi.

      Ștergere