joi, 2 februarie 2012

Ideal de Frumusete

Hello,

Daca tot circula prin blogosfera postari de genul "idealul de frumusete", m-am hotarat sa va arat si eu ce vedete consider ca sunt frumoase. 
Imi plac trasaturile fine, privirile patrunzatoare dar calde, ochii mari, buzele senzuale. Pentru a considera o femeie frumoasa, ar trebui sa imi inspire feminitate, naturalete...nu-mi place genul "baietos". So, here we go:

Milla Jovovich


Giovanna Antonelli


Alexis Bledel (Rory Gilmore din "Fetele Gilmore")


Salma Hayek


Scarlett Johansson

 

Nicole Scherzinger


Penelope Cruz


Diana Dumitrescu


Voi ce parere aveti?


Kisses,
Gabrielle

4 comentarii:

  1. Imiplac aproape toate! Si ma gandesc cum am putut sa o uit pe Milla Jovovich, pe Alexis Bledel sau pe Scarlett Johansson din lista mea! Ce scapare! Sunt absolut gooorgeus!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Crazy cOcO - ma bucur ca imi impartasesti preferintele :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Pisicuto, sunt de acord cu tine, chiar sunt superbe. Daca ar fi sa aleg totusi, cred ca pe Milla Jovovich as clasa-o pe primul loc in topul preferintelor.

    RăspundețiȘtergere