miercuri, 25 ianuarie 2012

My China Glaze and Sally Hansen Nail Polishes

Hello, 

In ultimul timp am facut o adevarata pasiune pentru oje si v-am si aratat majoritatea ojelor pe care le am. 
Am facut swatch-uri pentru ojele China Glaze si pentru setul Sally Hansen.
Din pacate, ojele de la China Glaze mie nu imi tin pe unghii decat o zi, maxim doua chiar daca folosesc top coat, dar depinde in mod sigur si de unghii. 
Ojele Sally Hansen imi plac pentru nuantele potrivite de iarna (si nu numai), inca nu le-am folosit ca sa vad cat tin pe unghii, dar o voi face cat de curand.

 China Glaze

De la stanga la dreapta: 105 Salsa, 867 Re-Fresh Mint si 868 Peachy Keen.

Sally Hansen Maximum Growth

 
 
Nuantele sunt: Ruby Clarity si Ivory Intuition.


Kisses,
Gabrielle

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu