miercuri, 16 noiembrie 2011

Yves Rocher goodies

Hello,

Este timpul sa va arat ce produse Yves Rocher am mai cumparat pana acum. De la ultima postare despre produsele Yves Rocher a trecut destul si stiu ca multe dintre voi sunteti interesate de aceste produse, asa ca...sa trecem la treaba!


Gama 3 ceaiuri detoxifiante


Spuma exfolianta demachianta, tub 150 ml

Descrierea oficiala: Primul gest pentru tineretea tenului: prospetimea demachierii pe baza de apa, in plus cu efect de piele reinnoita datorita pudrei din samburi de caisa, cu proprietati exfoliante. Se aplica pe tenul umed, se maseaza delicat si se clateste cu apa. A se evita contactul cu ochii.

Parerea mea: Textura densa, are particule abrazive care exfoliaza usor pielea, miroase proaspat, vegetal si se clateste extrem de usor. Imi place.
 
Apa demachianta micelara, flacon 200 ml

Descriere oficiala: Primul gest pentru tineretea tenului: o apa demachianta delicata, cu actiune 3 in 1: ten, ochi si buze. Tenul este revitalizat si respira din nou. Se aplica dimineata si seara  cu o discheta de bumbac la nivelul tenului, ochilor si buzelor. Nu necesita clatire.

Parerea mea: Un produs bun, confortabil la demachiere, miros proaspat, vegetal, lasa pielea fina. Nu am incercat apa demachianta pentru ochi pentru ca folosesc demachiantul cu musetel tot de la Yves Rocher.

Lotiune tonica pentru ten si ochi, flacon 200 ml

Descriere oficiala: Primul gest pentru tineretea tenului: demachierea perfecta a unei lotiuni, in plus cu efect anti-oboseala, pentru ten si ochi. Semnele de oboseala sunt indepartate, iar tenul este revigorat si luminos. Se aplica dimineata si seara cu o discheta de bumbac.

Parerea mea: Nu este ca orice lotiune tonica obisnuita, in sensul ca textura sa este gelatinoasa. Aplicata pe ten, se comporta ca orice lotiune tonica, nu va inchipuiti ca e greu de aplicat din cauza texturii sale. Are acelasi miros vegetal, mai apropiat de cel al spumei exfoliante. Senzatia de ochi odihniti pe care o simti dupa ce aplici aceasta lotiune face toti banii. Un produs excelent.

Geluri de dus Jardins du Monde

Gel de dus Portocala din Florida, 200 ml

Descriere oficiala: Ingrediente de origine vegetala: extract de portocala din Florida, baza de curatare de origine vegetala imbogatita cu active hidratanti. Un gel de dus cu parfum fructat si vitaminizant, care ofera momente placute revigorante, energie si stare de bine.

Gel de dus Lavanda din Provence

Descriere oficiala: Ingrediente de origine vegetala: ulei esential de lavanda din Provence, gel de aloe vera bio, glicerina vegetala, baza de curatare de origine vegetala, pH neutru pentru piele. Un gel de dus cu textura revigoranta si parfum delicat de lavanda din Provence, cu note aromatice si accente de vara.

Parerea mea: aceste geluri de dus nu mai au nevoie de nicio prezentare, trebuie sa le incercati pe toate. Gelul de dus cu lavanda este de departe preferatul meu (asta probabil si pentru ca sunt fan lavanda).

Crema de maini ultra-nutritiva, 50 ml


Descriere oficiala: O crema pe baza de arnica bio protectoare si ulei de susan bio nutritive, care hraneste intens mainile si le protejeaza impotriva agresiunilor exterioare. Calmeaza senzatiile de intindere a pielii. Se aplica ori de cate ori este necesar, prin masaj delicat, pana la absorbtia completa. Fara parabeni.

Parerea mea: Textura bogata, o crema de maini intr-adevar hranitoare datorita faptului ca este grasa, trebuie aplicata o cantitate mica. Recomand sa o folositi seara inainte de culcare, cu toate ca daca aplicati o cantitate mica se poate folosi fara probleme si in timpul zilei. Are un miros placut, relaxant, abia sesizabil.


Hidratant catifelant pentru corp Agave, 200 ml si mini gel de dus cu vanilie, 50 ml



Descriere oficiala lapte de corp: Un lapte de corp ce ofera pielii hidratare si catifelare. Se aplica dimineata sau seara pe intregul corp.

Parerea mea: O lotiune de corp de culoare roz :) pentru piele normala spre uscata, miroase a zambile, a lacramioare, a iasomie, nu stiu exact, hidrateaza ok, lasa pielea fina. Mirosul persista pentru cateva ore, dar devine mai discret in timp.


Despre mini gelul de dus cu vanilie, ce pot sa va spun? Daca va place cum miroase vanilia, atunci cu siguranta o sa va placa acest gel de dus. Desi nu pot sa spun ca sunt un mare fan al mirosului de vanilie, as cumpara oricand acest gel de dus, precum si parfumul Vanille Noire. Au ceva special.

Cam atat pentru azi, in zilele ce urmeaza o sa va arat si restul de produse Yves Rocher pe care le mai am.



Kisses,
Gabrielle



3 comentarii:

  1. Am avut crema abraziva cu extract din 3 ceaiuri. Foarte tare mi-a placut!

    Ma tenteaza lotiunea de corp roz. Mi-a placut descrierea mirosului prezentata de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu ca ai avut crema exfolianta. Tocmai postarea ta m-a facut sa o cumpar :)
    Lotiunea de corp am luat-o sa spunem la insistentele operatoarei care imi tot prezenta produse, dar nu imi pare rau :D
    Imi place sa incerc produse noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. gelurile de dus le-am folosit , imi plac !

    RăspundețiȘtergere