sâmbătă, 3 septembrie 2011

Veet EasyStrip

Hey girls,

Azi vreau sa va vorbesc despre benzile de ceara rece de la Veet. Cand nu aveti timp sa mergeti la salonul de cosmetica sau pur si simplu nu aveti chef, benzile de ceara rece sunt o alternativa. Le-am testat si diferenta fata de benzile Sesu de exemplu, e uriasa, nu exista termen de comparatie...ce e drept le-am folosit doar pe cele faciale Sesu (pour le moustache :))care sunt atat de eficiente incat mi-au smuls si un strat de piele, iar iritatia m-a tinut aproape o saptamana. 
Am decis totusi sa mai dau o sansa benzilor de ceara rece si m-am hotarat sa le incerc pe cele high class, deci Veet.
Cutia contine 12 benzi de ceara rece si 2 servetele Perfect Finish pentru indepartarea urmelor de ceara ramase dupa epilare. Au o zona de prindere speciala care fac benzile mai usor de folosit. Sunt discret parfumate.
Ce promit: Pielea dvs ramane catifelata pana la 4 saptamani. Spre deosebire de lama de ras, benzile de ceara rece de la Veet indeparteaza firul de par de la radacina si este dovedit clinic ca firele de par vor creste din ce in ce mai fine, mai subtiri, mai putine.
Eficient pentru parul scurt.: indeparteaza chiar si parul scurt de 2 mm.
Parerea mea: indeparteaza firele de par eficient, pielea ramane catifelata, dar nu pana la 4 saptamani...e un termen prea mare. Cam pana la 2 saptamani ar fi un termen mai corect, cel putin din punctul meu de vedere.
Mod de folosire:
Servetelele pentru curatare sunt de asemenea eficiente, singura mea problema este ca sunt prea putine.
Le puteti inlocui totusi cu ulei de masline daca nu va ajung. Puneti ulei de masline pe o discheta demachianta (pe langa faptul ca va curata bine urmele de ceara ramase, hidrateaza si previne si iritatia).

Mini Benzi de ceara rece depilatoare pentru fata
Cutia contine 20 de benzi si 4 servetele

Ce promit: Veet benzi de ceara rece pentru fata sunt un mod usor de a asigura eficient si de durata indepartarea parului. Se pot folosi si pentru zona inghinala, axila si retusuri. In cateva minute poti avea o piele perfect moale si catifelata, ce nu mai are nevoie de depilare pana la 4 saptamani. Servetelele indeparteaza orice urma de reziduu, lasand pielea moale si catifelata.
Parerea mea: imi plac aceste benzi pentru faptul ca indeparteaza doar parul, nu si pielea (le folosesc pour le moustache aussi :)), iar iritatia dureaza foarte putin. Intr-o ora maxim nu se mai vede roseata.
Pielea ramane catifelata intr-adevar pana la 4 saptamani (in cazul meu cel putin), ceea ce este foarte bine. Nu sunt eficiente pentru axila sau zona inghinala. In cazul acestora cel mai bine este sa mergeti la salonul de cosmetica.
Ma opresc aici cu review-ul, sper ca v-a fost util.

Kisses,
Gabriela

6 comentarii:

  1. si eu le folosesc, dar la fel, numai pentru mustata, nici nu am incercat sa le folosesc in alte parti pentru ca mi-am dat seama cam ce pot face. Intr-adevar, pentru mustata sunt singurele care imi plac. pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi pentru review! Ma tenteaza sa incerc si io benzile cu reara rece. Pana acum am folosit doar lama pe picioare.
    Ai putea sa dai si un pret (aproximativ)?

    RăspundețiȘtergere
  3. @vdaiana - Cu multa placere :)
    Eu le-am cumparat din Real acum o luna si erau la promotie: 2 cutii au costat aproximativ 30 de lei, iar cele pentru fata aproximativ 17 lei.Sper sa fi aproximat bine preturile. Voi reveni cu un update in cazul in care am gresit preturile, daca o sa fac ziele astea o vizita la Real.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu si fratele meu votam pentru benzile de ceara..noi am incercat tot ce se putea,mai putin Sesu...dupa parerea noastra cred ca veet este cel mai STRONG din punct de vedere al agresivitatii.Eu raman la cele de la Gerocossen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu folosesc varianta mini si imi plac foarte mult. Sunt intr-adevar eficiente si miros tare frumos.
    Insa, avand pielea sensibila, ia mai mult timp sa treaca roseata :(.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună, curiozitatea mea este dacă ia și firele de par mai mici. Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere