miercuri, 29 iunie 2011

Let's mix it! :)

Hey girls,


Este timpul pentru o postare 3 in 1. Acest lucru inseamna ca o sa va arat cateva produse Avon, o sa ma laud cu niste awards (primite long long time ago), iar in final voi multumi celor de la Iwostin, pentru ca au fost atat de draguti si ne-au oferit un alt cadou, la sfarsitul campaniei, drept multumire, participantilor la campania de constientizare a protectiei solare. But, no more talking!

Avon Smooth Minerals Liquid Foundation
Mi-am ales nuanta Nude. Tot ce pot sa spun este ca imi place foarte mult, se intinde frumos, iar acoperirea este medie, in opinia mea (nici nu am nevoie de o acoperire mai mare). Il voi mai cumpara si pe viitor.

Anew Lipgloss & Lipstick
 
Nuantele (de la stanga la dreapta) sunt: Sorbet Splash, Plum Beautiful si Plumberry.
Luciurile de buze le-as putea compara cu Megashine-urile de la Nyx, ca si consistenta.  Se vad foarte frumos pe buze, la fel si rujul. Au un finish lucios. Rujul are particule minuscule, nu e sidefat, il ador :).

Awards:
Primit de la Laura, Ionny si Irynuk. Va multumesc foarte mult, fetelor.
Trebuie sa spun 7 lucruri despre mine:
  1. Imi place sa citesc (atat carti, cat si reviste);
  2. Nu-mi place sa vorbesc mult la telefon, mai ales daca nu e nimic important de spus, si cautam subiecte doar de dragul conversatiei. Prefer sa vorbesc cu persoana respectiva face to face, despre orice ne trece prin cap, dar nu la telefon;
  3. Imi plac iesirile in natura, imi place mult sa calatoresc;
  4. Imi place sa gatesc;
  5. Ma stresez foarte mult atunci cand un lucru depinde de mine, si vreau sa il fac asa cum trebuie. Ma implic foarte mult;
  6. Mi-as fi dorit sa fi urmat Facultatea de Teatru (chiar daca si Psihologia este o pasiune de-a mea), mi-ar fi placut foarte mult si cred ca m-as fi descurcat foarte bine. Imi place sa cant si sa dansez de asemenea.
  7. Ador rochitele.
Am primit acest premiu de la Laura. Multumesc mult, esti draguta, ca de obicei :*

Reguli:

Name of your favourite color, song, dessert:
Imi plac mai multe culori (verde, mov, turquoise, lila, roz - daca e in combinatie cu altceva), melodia mea preferata in momentul de fata este The Golden Age (The Asteroids Galaxy Tour), iar desertul preferat este inghetata.

What is pissing you off:
Ipocrizia, persoanele profitoare (pentru acestea nu am niciun respect).

When you're upset , u...
Ori ma enervez foarte rau, ori ma intristez. Depinde de motiv. Daca supararea e mai mica, dau drumul la radio, si incet-incet dispare. 

Your favourite pet:
My cat.


Black or white:
Ambele.  Imi place sa le combin :).

Your biggest fear is :
Tot ce are legatura cu cei dragi. Imi place sa stiu mereu ca sunt bine...

Your best feature is:
Buzele.

Everyday attitude:
Mereu pusa pe glume, and a lot of imagination.

What is perfection:
Sa fie toti cei dragi sanatosi.


Guilty pleasure:
Crispy strips and Coca Cola.


Primit de la Irynuk si Laura.
Va multumesc inca o data, fetelor :*.


Iar in final, multumesc celor de la Iwostin. Am primit astazi cadoul de la ei. L-am si incercat si intr-adevar, este foarte bun, asa cum au spus si celelalte fete care l-au primit. Este vorba despre Iwostin Aspiria - Antiperspirant Triactiv (Spray uscat).


Kisses,
Gabriela

2 comentarii: