luni, 13 iunie 2011

Comentariu castigator (campanie Iwostin)

Buna fetelor,

In prima zi de desfasurare a campaniei Iwostin, am spus ca voi premia comentariul care ma va impresiona cel mai mult. Mi-ar fi placut sa vad mai multa implicare din partea voastra, mai multe comentarii. Cred totusi, ca informatiile prezentate v-au fost utile si ca ati reconstientizat importanta protectiei solare.
Asadar, din comentariile primite pe parcursul campaniei Iwostin, l-am ales pe cel al Danei. Premiul surpriza este oferit de mine, iar pe langa acesta Dana va primi si 5 mostre de crema de protectie solara Iwostin Solecrin SPF 50+.
Felicitari Dana! Astept sa imi trimiti un email pana maine seara la ora 20:00 cel tarziu, cu adresa la care iti pot expedia premiul. In caz contrar, voi oferi premiul celeilalte persoane al carei comentariu mi-a placut.


Kisses,
Gabriela

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru premiu.
    Am trimis mail acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.
    Am scris pe blogul meu despre cadoul primit. :http://sasefacafericire.blogspot.com/2011/06/mostre-iwostin-solecrin-si-cadoul.html
    Daca iti face placere te invit sa citesti.
    Ms!

    RăspundețiȘtergere