miercuri, 23 martie 2011

Giveaway for my Birthday - CLOSED

Hey girls,

Este ziua mea de nastere astazi si m-am gandit sa o sarbatoresc si cu voi. Nu m-am hotarat ce voi face, daca voi iesi undeva. O sa vad in ce dispozitie voi fi, dupa ce termin cu serviciul. Oricum, sambata dimineata plec la munte, si o sa recuperez.
Prin urmare, m-am gandit sa organizez un giveaway, cu un premiu constand in produse cosmetice (stiu ca, la fel ca si mine adorati cosmeticele). Iata si premiul de care vorbeam:
Premiul contine: 
  • etui pentru ruj Avon;
  • ruj Oriflame Triple Core nuanta Love Clover;
  • lac de unghii Elf nuanta Fuchsia;
  • mascara Avon super Magnify black;
  • Lip Stain Oriflame Veryme Clickit nuantele Red si Raspberry (+conector)
Ce trebuie sa faceti:
  • Sa ma urmariti prin Google Friend Connect si sa imi spuneti cu ce nume;
  • Sa lasati comentariu la aceasta postare in care sa imi spuneti ca participati;
  • Sa postati pe blogul vostru despre acest giveaway (postarea trebuie sa contina si fotografia cu premiul) si sa-mi lasati link-ul la sectiunea "Comentarii"; astept entry-urile voastre si daca nu aveti blog.
  • Sa imi spuneti care a fost cel mai frumos cadou primit de ziua voastra si sa argumentati.
 Perioada de inscriere: 23 martie - 3 aprilie. In cursul zilei de 4 aprilie voi desemna castigatoarea.
Am organizat acest giveaway doar pentru cititoarele din Romania.
Inca nu stiu prin ce metoda voi alege castigatoarea, o sa ma gandesc :) .


Va urez succes tuturor si va doresc sa aveti o zi minunata!
Gabriela

67 de comentarii:

  1. La multi ani!!!
    Sa fii sanatoasa,iubita si sa ai parte de tot ce iti doresti!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani draga mea! Iti dorecsc tot ce e mai bun pe lume! Sa fii fericita!! :*:*:**:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,se pare ca sunt prima?Inprimul rand iti urez din suflet "LA MULTI ANI!", multa sanatate si fie ca toate dorintele sa ti se implineasca.
    Vreau si eu sa particip(ador premiul pe care il oferi).Te urmaresc prin GFC cu numele de LAURA.
    Mail: laura_b23@yahoo.com
    Am scris despre postare aici:
    http://laurabalaban.blogspot.com/2011/03/gabrielas-birthay-giveaway.html
    Cel mai frumos cadou a fost in 2006 cand inainte cu cateva zile de ziua mea(22 ani) am nascut-o pe fiica mea.Nu cred sa fii avut vreo alta aniversare mai speciala decat cea in care am avut-o pentru prima data pe printesa mea alaturi.
    Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionny, LAURA, multumesc mult de urari!
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  5. Monica - Pisica albastra23 martie 2011 la 13:20

    Eu in primul rand vreau sa-ti urez: La multi ani! Sa ti se indeplineasca toate dorintele si sa ai un an minunat, plin de impliniri, sa fii sanatoasa si fericita!

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi ani!! sa fi sanatoasa si iubita:* ..esti nascuta in aceeasi zi cu sora mea:P t pop:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Yeeey, bine ai revenit pe blog Pisicuto! Multumesc frumos de urari :)

    RăspundețiȘtergere
  8. dalyda, multumesc mult :*
    La multi ani si surorii tale, si sa petreceti frumos, pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani si tot ce-ti doresti! pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ::) La multi ani!!
    Vreau si eu sa particip la giveaway-ul tau :)
    te urmaresc prin GFC cu numele de Laura , mailul meu e lauraizanangel[at]yahoo.com, si am scris despre giveaway aici : http://laurasconer.blogspot.com/2011/03/giveaway-gabrielle.html

    Si acum sa raspund la intrebare :D Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost un buchet de 21 de trandafiri rosii de la un fost prieten :P

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani, draga mea!:* (iti zic si aici:D )

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna gabrielle :D multi ani traiasca,multi ani traiasca la la laaaa :)) \:D/ !!! :) cat despre giveaway eu te urmaresc cu numele mcuniverse ,vreau sa particip si am postat aici http://cosminam.blogspot.com/2011/03/giveaway-de-la-gabrielle.html . cel mai frumos cadou a fost telefonul mult dorit - asta a fost anul trecut,numai ca dupa 2 luni de zile l-am scapat in apa si s-a stricat :D.Insa m-am bucurat 2 luni de el.

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani! Sa ai parte de o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti doresc sanatate, fericire si multa iubire! La multi ani!:*
    Vreau si eu sa particip!
    Cel mai frumos cadou primit de ziua mea a fost un buchet mare de trandafiri albi de la un baiat care nu dadea niciun semn ca m-ar placea. A fost o surpriza placuta!
    Te urmaresc cu numele : maddailade si am postat aici despre giveaway: http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/03/birthday-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  15. In primul rand La Multi Ani, multa fericire, iubire și sănătate :*! Sa ai o zis frumoasa și sa te bucuri din plin de ea :*!
    Vreau și eu sa particip la giveaway :) Te urmăresc prin GFC cu numele de Mad@ și am postat aici despre giveaway: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html.
    Cel mai frumos cadou primit de ziua mea a fost de la iubitul meu și a constat într-un album foto făcut de el. A pus în acest album fotografii din toate momentele frumoase și a scris în dreptul fiecărei poze câteva cuvinte frumoase, cat de mult ma iubește și cat însemn eu pentru el. Mi s-a părut foarte romantic și ador acest cadou, pentru ca știu ca a fost făcut cu multa dragoste.
    Te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  16. la multi ani, la multi ani, la multi ani!!! sa fii mereu la fel de frumoasa si plina de viata!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani!!!
    Cel mai frumos cadou primit de ziua mea a fost o excursie la Viena.De ce? Pentru ca imi doream sa merg in Viena, si timp de aproximativ un an mi-am batut prietenul la cap sa mergem si nu ma baga in seama(cel putin asa credeam eu :P ).Acuma il bat la cap sa mergem la Praga, asa ca poate in iarna de ziua mea primesc iar o excursie:))
    GFC : Giorgi5 , vreau si eu sa particip.Nu am blog.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Oana si vreau sa particip!
    Am postat si la mine pe blog http://micutabuburuza.blogspot.com/2011/03/giveaway-for-my-birthday.html
    Cel mai frumos cadou primit de ziua mea este motanul meu Miau...e o alintatura de pisoi si pufos ca o mingiuta de puf...il iubesc enorm si e unul dintre cei mai jucausi membri ai familiei noastre.
    Si nu in ultimul rand LA MULTI ANI! Multa sanatate, toate dorintele sa ti se indeplineasca si viata sa-ti ofere numai motive de bucurie!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani Gabriella!Sa fii sanatoasa si sa ai parte numai de impliniri si lucruri bune!iti trimit pupici dulci si sinceri:*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani! Iti doresc ca tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca intocmai!
    Ziua mea este maine ;)) (berbece for the win!)

    Cel mai frumos cadou l-am primit anul trecut cand camera mea a fost plina,plina cu lalele, florile mele preferate(peste 100 de diferite forme si culori si cateva si in bucatarie in ghiveci).
    S-au adunat de la prieteni si de la prietenul meu care le-a trimis prin curierat ptr ca el era departe,departe.
    Pe mine florile ma binedispun teribil si alea cateva zile m-am simtit ca un star de cinema. Pur si simplu mi se lumina fata cand intram in camera, nu imi mai venea sa ies din ea. Si chiar daca au rezistat doar cateva zile (le-am udat, pozat,aranjat,bibilit de parca erau copilasi) si restul cadourilor primite atunci inca le am si le folosesc, tot la ele ma gandesc ca fiind cea mai frumoasa zi de nastere.
    Chiar cred ca macar o zi pe an meritam sa ne simtit fix ca niste staruri de cinema care au camerele pline de flori de la admiratori si prieteni (eu cel putin asa m-am simtit) si cred ca zilele alea mi-au sclipit ochii de bucurie.. si stiu ca o sa tin minte gestul asta ptr tot restul vietii.
    Intodeauna am preferat o floare in locul unui cadou.
    Sper ca si tu te-ai simtit..sau o sa te simti la fel..pentru ca chiar e o zi speciala.
    Acum sa vad ce ma asteapta maine ;))
    Anw,f dragut giveawayul si vreau si eu sa particip(lip stainul de la oriflame ma obsedeaza de ceva timp, nu-l mai gasesc in niciun catalog :(). Te urmaresc prin gfc cu ade c.
    Iti urez toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!
    te urmaresc cu numele Irynuk!
    Am postat aici:http://irynuk-s.blogspot.com/p/giveaways_6229.html

    Cel mai frumos cadou de ziua mea a fost un ursulet mare primit de la iubitul meu!Dorm in fiecare seara cu el:">

    La multi ani inca o data!:*

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani Gabriela!
    Vreau si eu sa particip la giveaway-ul tau :)
    Am scris despre giveaway aici : http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways_16.html
    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com

    Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost un tort.

    RăspundețiȘtergere
  23. La Multi Ani si tot ce iti doresti sa ti se implineasca!

    RăspundețiȘtergere
  24. Va multumesc din suflet pentru urari, fetelor!
    @ Ade, La multi ani, sa fii fericita si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ,
    La multi ani !
    Mi-ar placea sa particip la giveaway.
    Te urmaresc prin GFC (Camelia Andrasescu)
    Din pacate nu am blog.
    Cel mai frumos cadou a fost o vacanta in Mallorca pentru ca sunt indragostita de calatorii.
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  26. LA MULTI ANIII! Asta-i chiar tare, nu-mi vine sa cred ce s-a nimerit:))...si sa nu crezi in divinitate...n-ai cum, chiar exista. Sa te bucuri de premiu! kisses!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Camelia, multumesc *
    @Simi, da, asa este, eu m-am uitat de mai multe ori, ca poate nu am citit bine si sa nu fac vreo gafa, dar it's true, chiar eu am castigat unul din premiile oferite de tine :)
    Merci mult, pupici

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua, Gabrielle!

    Iti urez un calduros 'LA MULTI ANI!' .
    Sper sa fii fericita,dorintele sa ti se indeplineasca,iar sanatate sa tot ai!

    Doresc a ma inscrie la acest concurs!

    Te urmaresc prin GFC cu numele de Matzzza`s profile.

    Am postat pe blogul meu http://matzzzza.blogspot.com/2011/03/giveaway_7088.html despre concurs.

    Cel mai frumos cadou primit de ziua mea a fost anul acesta ,cadoul primit de parintii prietenului meu care este un ingeras din aur de la Sabrini.
    Il ador si il ocrotesc!

    Sper sa ai cea mai frumoasa zi din acest an!!



    Pe curand,
    Matzzza!

    RăspundețiȘtergere
  29. particip si eu!!!
    in primul rand LA multi ani!!! si felicitari ptr premiul castigat!

    te urm sub numele de foxy_kory , blog nu am ...sorry!
    CEL mai frumos cadou de ziua mea...hmmm...cred ca pe la vreo 12 sau 13 ani m-a surprins tatal meu cumparandu-mi un set de parfum PRET A PORTER cu oglinjoara si spray , eu nu ma asteptam la un asa cadou de domnisoara si m-a "trasnit" plansul de bucurie!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Particip si eu:)
    In primul rand iti urez la multi ani si sper sa ti se indeplineasca fiecare vis si dorinta:*
    Te urmaresc cu numele Dedeea iar aici am postat despre giveaway:
    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/03/giveaway.html
    Cel mai frumos cadou primit a fost petrecerea supriza organizata de parintii mei:)A fost minunat sa imi revad bunii,verisorii si rudele .M-am simtit foarte ocrotita atunci.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  31. La multi ani!

    Particip si eu.Te urmaresc prin gfc cu numele: Bianca.
    Am postat despre concurs pe: http://stiridesprevedete.blogspot.com/2011/03/giveaway_24.html
    Cel mai frumos cadou de ziua mea a fost o fusta pe care am iubit-o la nebunie si am puratat-o mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  32. Particip :)
    La Multi Ani :*:*:* si felicitari pentru premiu :)

    GFC: Mihaela
    http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/03/gabrielle-boutique-giveaway.html
    cel mai frumos cadou: prietenul meu m-a surprins cu o vacanta in Grecia :):)

    pup

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna!
    te urmaresc cu numele de Darkflayer.
    Am postat aici giveaway-ul tau:http://darkflayer.blogspot.com/2011/03/giveaway-for-my-birthday.html
    e-mail: yssa_dark_angel@yahoo.com
    cel mai frumos cadou de ziua mea a fost petrecerea surpriza organizata de colegii mei.a fost cel mai tare cadou posibil pe care il puteam primi.

    RăspundețiȘtergere
  34. I'm in!
    Numele de la GFC este Ramona/Rammonell iar cel mai frumos cadou de ziua mea a fost clar catelusa mea Zoe (numele e dat dupa o zana dintr-un joc pe playstation:">)

    Am primit-o cand am implinit 8 ani,iar pe 3 aprilie fac 16.Ea a fost nascuta in aceiasi luna cu mine dar nu pot spune data fixa,si mama spune mereu ca e geamana mea in varianta canina;))
    E cel mai frumos cadou pe care l-as fi putut primi pentru ca de atunci am pe cineva care ma consoleaza cand ma simt aiurea si nu pot sa vorbesc despre problema mea,ma inveseleste doar cand incepe sa alerge in jurul meu.Pe scurt e cea care imi inveseleste ziua =]


    si la final iti urez un calduros "La multi ani!",ma bucur ca am mai descoperit o "berbeaca" la fel ca mine:))

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna,particip si eu:)
    Te urmaresc cu numele descude prin GFC iar link-ul catre postare este http://descude.blogspot.com/2011/03/giveaway_5613.html
    Cel mai frumos cadou de ziua mea a fost un inel de aur de la iubitul meu si e un cadou special pentru mine tocmai pentru ca e de la El.

    RăspundețiȘtergere
  36. participi..te urmaresc prin GFc cu numele de kory_nails
    email kory_nails@yahoo.com
    am postat aici http://korynails.blogspot.com/p/giveways.html
    cel mai frumos cadou..hmm eu una sunt disperata dupa cadouri..:))cand e vb de cadouri hop si eu:))si toate imi plac:D cel mai frumos ar fi and m-a cerut iubitu meu de logodnica cu un inel f frumos:D
    bineteles ar fi multe daqr asta e si f romantic:D
    La multi ani

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani!
    Te urmaresc prin gfc cu MihaelaS, nu am blog pentru a posta despre giveaway-ul tau:(
    cel mai frumos cadou de ziua mea a fost un cateeeeeeeel mare de plus si un inel :-x

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna!La multi ani cu intarziere!Multa sanatate si cat mai multe zambete!
    Acum am descoperit blog-ul tau si acest giveaway este "delicios" asa ca PARTICIP SI EU!
    Te urmaresc prin GFC sub id-ul Ela.
    Acum o sa postez despre acest premiu pe blog-ul meu si apoi ma intorc sa iti las un comentariu cu un link.
    Cadoul cel mai frumos de ziua mea a fost o petrecere cu toti colegii mei.
    De ce a fost atat de frumos? Pentru ca parintii mei au facut tot ce au putut ca sa fie special pentru mine si pentru ca ei mi-au fost acolo alaturi si mi-au aratat si prin asta cat de mult ma iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  39. I`m back asa cum am promis mai devreme.

    Acesta este link-ul cu postarea despre acest giveaway http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  40. La multi ani!
    particip si eu
    gfc:andreeabacau
    am postat aici http://andreeabacau.blogspot.com/2011/03/giveaway-gabrielles-birthday.html
    Cel mai frumos cadou a fost o vacanta impreuna cu iubitul in Italia si la Monte Carlo,eu iubesc calatoriile ,daca as putea as calatori aproape tot timpul

    RăspundețiȘtergere
  41. La multi ani
    as dorii sa particip si eu
    te urmaresc cu numele de Bianca M
    Cel mai frumos cadou a fost un atv

    RăspundețiȘtergere
  42. Salut.
    Vreau si eu sa particip!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Denisa94
    Cel mai frumos cadou primit de ziua mea a fost o pisicuta pentru ca iubesc animalele si imi doream foarte mult una.

    PS.La multi ani!!!(cu intarziere)

    RăspundețiȘtergere
  43. la multi ani:*
    te urmaresc cu numele:εїз Li Li εїз
    postul de pe blog: http://pulberedediamant.wordpress.com/2011/03/25/giveaway-11/
    cel ami frumos cadou a fost o petrecere cu prietenii

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna :) La multi ani!!
    Vreau si eu sa particip la giveaway-ul tau

    te urmaresc prin GFC cu numele de andrewtza_luv
    mailul meu e andrewtza_89@yahoo.com

    si am scris despre giveaway aici : http://shoeper-women.blogspot.com/2011/03/first-blog-giveaway.html

    Si acum sa raspund la intrebare ... Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost un inel de la iubitul meu foarte special :D ...

    RăspundețiȘtergere
  45. Heiii>:D< felicitari pt blog>:D<
    Vreau si eu sa particip la giveaway, desi nu am blog:(
    Te urmaresc prin Google Friend Connect cu numele bbs, iar mailul meu e bluemonoxide@yahoo.com . Cel mai frumos cadou a fost o vacanta la mare:x eram destul de mica, si a fost prima data cand am vazut marea:D

    RăspundețiȘtergere
  46. GFC: morphine
    Mail: winnie_thebest at yahoo dot com
    Blog:http://notdoctorhouse.blogspot.com/2011/03/azi-dormim-mai-putin.html
    Cadou: a mai fost intrebarea asta si la un alt giveaway,si acolo am raspuns la fel: ursuletul primit pe la 5-6 ani,cu care dorm si acum.
    Stiu ca e infantil,dar eu si ursuletul meu am trait multe impreuna!!

    RăspundețiȘtergere
  47. Particip si eu!

    Cel mai frumos cadou a fost o cutie de bijuterii primita de la prietenul meu cand am implinit 18 ani:X


    te urmaresc cu numele ionny, am scris pe blogul meu despre giveaway :*:*:*

    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna si la multi ani cu intarziere!
    Vreau sa-ti zic ca esti nascuta in aceeasi zi cu prietenul meu, de la care am primit cel mai frumos si practic cadou si anume o pereche de pantofi mult visati. Spre surprinderea mea a stiut ca mi-i doream mult si mi-a nimerit si marimea. :)
    Particip si eu la giveaway, te urmaresc prin google friend connect cu numele Dana Deina.
    Din pacate nu am blog.

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna!particip si eu la giveaway'ul tau:)
    GFC:dalyda
    mail:dalyda.makeup@yahoo.com
    blog:http://dalyda.blogspot.com/2011/03/giveaway-by-gabrielle.html
    cel mai frumoase cadouri le am primit de iubitu meu,ex..rama digitala,inel de aur,seara speciala..cele mai frumoase cadouri si amintiri le am de la el si cu el:X
    la multi ani inca o data!:*

    RăspundețiȘtergere
  50. buna!
    vreau sa particip si eu:)
    GFC: adelynush87, email adelynush87@yahoo.com
    cel mai frumos cadou de ziua mea a fost de la iubitul meu :), anul trecut mi-a daruit un aparat foto pe care mi-l doream foarte mult :X
    iti urez la multi ani cu 'intarziere' :*:*:*!

    XOXO

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna!
    Vreau sa particip!
    Te urmaresc prin GFC cu numele: Anka
    Adresa mea de e-mail: ankablog@yahoo.com

    Am scris despre giveaway aici: http://fashionbeautylifebyanka.blogspot.com/2011/03/giveaway-by-gabriela.html

    Cel mai frumos cadou de ziua mea a fost anul trecut de la logodnicul meu : inelul de logodna insotit bineinteles de cererea in casatorie. A fost cea mai frumoasa si emotionanta zi de nastere de pana acum.

    Multumesc frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  52. Ma inscriu si eu.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Ana Maria P.
    email:ana_maria.panait@yahoo.com
    Cel mai frumos cadou si pretios a fost un lant de aur cu un pandantiv inimioara de la prietenul meu.A spus ca imi daruieste "inima" lui.

    RăspundețiȘtergere
  53. in primul rand la multi ani!
    te urmaaresc prin gfc cu numele : craciun.valentina
    mail: craciun. valentina (@) yahoo[.]com

    cel mai frumos cadou care l-am primit de ziua mea a fost cand am implinit varsta de 21 de ani... mama mi-a daruit un lant si un colier care le-a primit si ea la randul ei de la mama ei cand a implinit 21 de ani!!!
    din ziua aia nu l-am mai dat jos niciodata... mai ales ca bunica mea nu este printre noi....

    sper ca ai primit tot ce ti-ai dorit!

    RăspundețiȘtergere
  54. La multi ani!!

    Vreau sa particip si eu, te rog!

    Te urmaresc cu numele Alexa1202.
    Email: alexa12_02[at]yahoo[dot]com

    Am scris despre giveaway aici: http://alexa1202.blogspot.com/2011/02/some-interesting-giveaways-only-for.html

    Cel mai frumos cadoul primit de ziua mea a fost Nikon D90, un aparat la care doar visam cam de 1 an de zile. Pentru o persoana pasionata de fotografie, e tot ce ti-ai putea dori :)

    Mersi,
    Alexa

    RăspundețiȘtergere
  55. La Multi Ani frumosi, scumpo, chiar daca-i cu intarziere! :)
    Particip si eu, te urmaresc prin GFC cu numele "Madutza".
    Cel mai frumos cadou pe care l-am primit este din partea iubitului meu, acum 3 ani: un dulapior din lemn pentru bijuterii, brun inchis, foarte elegant, cu interior de catifea, sertarase si oglinjoara. Il voi pastra mereu si-mi va aminti de iubirea noastra si de ziua minunata in care am implinit 18 ani... :)
    Multumim, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  56. La multi ani-cu intarziere! E frumos sa ai ziua de nastere primavara.
    Si eu particip, te urmaresc cu numele Angel, prin GFC.
    Cel mai frumos cadou... cand eram mica, nu prea am avut parte de cadouri frumoase de ziua mea, sau nu am stiut eu sa le apreciez. Mai tarziu, am primit destule lucruri dragute, dar ma bucuram doar pe moment de ele.Abia anul trecut mi-am "gasit" cel mai frumos cadou(de care aveam nevoie si pe care-l asteptam):cineva care sper sa fie langa mine mereu.
    Cred ca fiecare fata isi doreste la un moment dat, cu adevarat, un "cadou uman":)

    RăspundețiȘtergere
  57. Hello !!!
    Si eu vreau sa particip la acest giveaway ... yeeeeyyyyy
    Te urmaresc prin GFC cu userul iulika_ct.
    Cel mai frumos cadou primit vreodata de ziua mea, a fost inelul de logodna. Fetelor sragutelor, mai trebuie sa motivez? Il iubesc pa baiat extrem de mult si abia astept sa ne casatorim si sa avem copii.
    Succes tuturor si o zi frumoasa sa aveti !!!

    RăspundețiȘtergere
  58. La multi, multi ani!!!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de laurice83, adresa de e-mail laurica83@yahoo.com. Nu am blog cu toate ca imi doresc mult de tot. Cadoul cel mai frumos a fost anul trecut, cand prietenul meu mi-a luat o poseta pe care o vroiam dar nu mi-o permiteam. Sa ai un weekend superb si vreme frumoasa la munte.

    RăspundețiȘtergere
  59. Vreau si eu sa particip ^^
    GFC: xtinna_dark
    A scris despre blog aici: http://xtinna-dark.blogspot.com/2011/04/gabrielle-colorful-beauty-giveaway.html
    Cel mai frumos cadou a fost catelusul pe care la-am primit pe la 13 ani pentru ca iubesc cainii si imi doream foarte mult unul :).

    RăspundețiȘtergere
  60. Te rog inscrie-ma si pe mine!!!
    GFC: anna
    Am postat si pe blog aici: http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2011/04/giveaway-luna-aprilie.html
    Cel mai frumos cadou al meu primit a fost petrecerea alaturi de cei dragi mie consider ca lucrurile materiale nu au asa mare importanta...

    La multi ani draga mea!!:*

    RăspundețiȘtergere
  61. La multi ani, cu intarziere!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de vdaiana.
    Am postat pe blog aici: http://testdaiana1.blogspot.com/2011/04/un-giveaway-dragut-de-la-gabriela.html
    Cel mai frumos cadou primit vreodata este de fapt in numar de doua bucati. Primul cadou inegalabil a fost o a doua sansa la viata dupa chimioterapie. Iar celalalt cadou de neuitat a fost primul buchet de trandafiri rosii primit de la iubitul meu de ziua mea acum doi ani. In ambele cazuri orice completari ar fi de prisos.

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna!
    Sper ca nu e prea tarziu sa ma inscriu si eu :D
    Te urmaresc prin GFC cu numele: Sweet Crazy Lollipop.
    Am postat despre giveaway-ul tau aici:
    http://sweetcrazylollipop.blogspot.com/2011/04/gabrielle-giveaway.html

    Cadoul cel mai frumos pe care l-am primit de ziua mea a fost un inel de logodna :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  63. GFC: Cris
    Email: neith4u[@]yahoo[.]com
    Cel mai frumos cadou a fost o mini vacanta la munte. A fost o surpriza foarte placuta si cele mai frumoase 2 zile din viata mea.

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna!
    Vreau sa particip si eu.
    Te urmaresc prin GFC cu numele catalina_mea, email catalina_mea@yahoo.com
    Cel mai frumos cadou de ziua mea a fost o pereche de cercei din aur care se potriveau cu bratara primita de Mos Craciun de la sotul meu.

    RăspundețiȘtergere
  65. Mai am 33 de minute sa particip.La multi ani!Esti berbecuta ca si mine.Eu am implinit 18 luni,pe 28 martie.Sa traiesti!
    Vreau si eu sa particip!
    GFC:Maria
    E-mail:mey_mmr@yahoo.com
    Am postat pe : http://sudessa.blogspot.com

    Cel ami frumos cadou de ziua mea au fost toate cadourile pe care le-am primit anul asta.De la un deshabille la o cutiuta de bijuterii.
    P.S:sa primesti multe cadouri!

    RăspundețiȘtergere
  66. buna,sper k nu e prea tarziu :D
    Particip si eu
    gfc: cOcO
    e-mail: fata_ta_red@yahoo.cm
    Nu am blog
    Cel mai frumos cadou a fost cel de la majorat: un inel cu o bila si cercei cu bilutze lungi ;;)

    RăspundețiȘtergere