joi, 10 februarie 2011

Smile! Lipstick therapy :)

Buna fetelor,

Stiu ca iubiti rujurile la fel de mult ca mine, asa ca m-am gandit sa va arat ce mai am in materie de rujuri, in afara de cele pe care deja vi le-am aratat. Mie imi plac toate pe care le voi prezenta, si pot sa spun ca le-as cumpara fara sa ezit a doua oara, in special pe cel Maybelline Color Sensational si pe cele Gosh.
Voi trece direct la fapte, pentru a nu face prea lunga asteptarea:

Oriflame Triple Core
Au balsam in interior, si imi place pentru ca se simt foarte confortabil pe buze. Nu rezista foarte mult, dar niciun ruj care nu este rezistent la transfer nu rezista foarte mult, asa ca nu ma deranjeaza. Il pot reaplica.


Dazzling Cherry si Ravishing Rose


Avon - Ruj cu luciu de buze incorporat (ruj 2.3 g, luciu 6 ml)

Se poate folosi doar rujul, de asemenea se poate folosi doar luciul, sau pot fi folosite impreuna, pentru un aspect glossy. Eu mi-am ales nuanta Perfect Pink.

Prin tubuletul acesta iese gloss-ul si pentru ca asta sa se intample, trebuie apasat de capatul de jos.
And here is the swatch:
De la stanga la dreapta: ruj, gloss, ruj + gloss


Revlon Super Lustruous, nuanta 430 Softsilver Rose

Are un aspect silky pe buze si are particule foarte fine de sclipici.






Deborah Milano, Atomic Red (Rosetto), nuanta 06

Desi pare un ruj inchis, pe buze nu este deloc asa, are o culoare foarte draguta, si particule fine de sclipici. I like it :)




Maybelline Color Sensational, nuanta 540 Hollywood Red

Este o culoare superba pentru mine, care mi se potriveste, rujul are textura cremoasa, a devenit preferatul meu :D


And last, but not least, Gosh lipsticks

La fel ca in cazul rujului Maybelline Color Sensational, am descoperit aceste rujuri Gosh prin intermediul Cool Cosmetics, si vreau sa ii multumesc Andradei inca o data pentru nuanta 86 Kitch pe care mi-a facut-o cadou  :*
Textura este creamy, nuantele sunt mate-lucioase, asa cum imi plac mie si sper sa mai gasesc pe viitor si alte nuante. Si acum, las pozele sa vorbeasca:



De la stanga la dreapta: 86 Kitch si 77 Romantic
Swatch-urile au iesit cam luminoase, in realitate sunt putin mai inchise nuantele.


Sper ca v-a placut, ca a fost o postare folositoare voua, si astept sa imi spuneti care sunt rujurile voastre preferate.

PS: Nu uitati de giveaway, mai aveti timp sa va inscrieti pana pe data de 13 februarie, ora 23:59. Succes!



Kisses,
Gabriela

7 comentarii:

  1. Abia astept sa-mi ajunga Triple Core-ul Ravishing Rose, il ador.
    Si ioooi ce bine arata ala de la Avon. :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Monica - Pisica albastra11 februarie 2011 la 09:30

    oooff! am ajuns la concluzia ca tot ce ne-ai aratat IMI TREBUIE!!! :)))
    sunt culori atat de frumoase!
    ai facut alegeri foarte inspirate, parca ai luat nuantele cele mai frumoase de la toate firmele pe care le "supraveghez" si eu.
    multumim pentru swatchuri si pentru noi obsesii :))) si da, mi s-a pus si mie pata pe Triple Core de la Oriflame, insa nu stiu ce nuanta sa-mi aleg.
    acum ca am vazut Ravishing Rose, cred ca aceea va fi!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anda Zelenca - Intr-adevar, este foarte frumoasa nuanta Ravishing Rose, iar cel de la Avon se vede tare bine pe buze :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Monica - Pisica Albastra
    Imi pare bine ca ti-a fost de folos postarea :*
    Eu cred ca iti va sta bine atat cu Ravishing Rose, cat si cu Dazling Cherry - iti sta foarte bine si cu nuante de rosu (ultima data cand ne-am intalnit purtai un ruj rosu din paleta Nyx :) )
    Sa-mi spui ce ti-ai ales pana la urma, si astept impresii despre ruj.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Mi-am facut si eu un blog si te-am adaugat in lista mea de bloguri. Daca vrei, te rog sa o faci si tu : http://culorisiscortisoara.blogspot.com/ .
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere