vineri, 14 ianuarie 2011

Elf Luscious Liquid Lipstick and Avon Supershock Gel Eyeliner: swatch + review

Hey girls,

Am revenit mai curand decat ma asteptam, cu review si swatch. 
Incep cu luciurile de buze din gama Elf Essential si anume cele Luscious Liquid Lipstick. A fost de ajuns sa imi cumpar unul, iar dupa ce l-am incercat, bineinteles ca am mai cumparat si alte nuante. Au un miros foarte placut, mentolat, iar pe buze iti dau acea senzatie racoritoare (cred ca vara sunt excelente din acest punct de vedere). Aspectul pe buze este glossy, imi place ca hidrateaza si dau culoare (nu imi plac luciurile de buze semitransparente). Si acum, sa vi le arat :)

De la stanga la dreapta: incep cu preferatul meu Strawberry, Bark (este primul pe care mi l-am comandat din colectie), Perfect Pink, Raspberry si Pink Lemonade.

Urmatoarele produse pe care o sa vi le prezint, sunt gel eyelinerele Avon SuperSHOCK. Nu sunt fan creioane de ochi, prefer sa folosesc tus in locul creioanelor, insa acestea m-au cucerit definitiv. Chiar sunt rezistente, am trecut cu degetul peste mana unde am facut swatch-ul si nu s-au intins. Nu stiu de ce le-au denumit "gel" eyeliner, poate pentru a evidentia faptul ca aluneca foarte usor pe pleoape si nu sunt mai tari, asa cum sunt creioanele obisnuite. Foarte mult mi-a placut faptul ca nuantele sunt intense (negrul este negru, si nu degeaba este atat de laudat pe blogosfera). Imi pare tare rau ca nuantele shimmer vor fi scoase din catalog, asa ca trebuie sa-mi fac provizie din campania 2 (in caz ca mai gasesc ceva, pentru ca sunt in limita stocului disponibil). 
Din colectia pe care v-o prezint, imi lipseste Black Shimmer, dar poate am noroc si il gasesc in catalogul urmator. Si acum pozele :)


De la stanga la dreapta: Steel, Black, Shimmer Khaki (preferatul meu), Silver si Bronze.

Sper sa va placa ce am ales sa postez si de data aceasta :)

Kisses,
Gabriela

6 comentarii:

  1. Superbe Supershock-urile. Abia astept sa am si eu, mai ales cel Black.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place black, dar il vreau si pe black shimmer (neaparat :) )

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa rup catalogul si bugetul in doua cu prima ocazie. eu ma laudam cu mac-ul la o amica si ea scoate supershock-ul si erau identice ca si textura si rezistenta :)))

    ca ma bucur ca am facut giveaway, nu ma asteptam sa gasesc atatea bloguri interesante, al tau este unul dintre ele

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar, sunt foarte bune, nuantele sunt intense, imi place totul la ele, textura...
    Iti multumesc ca iti place si blogul meu, eu astazi am descoperit blogul tau, de asemenea foarte interesant si o sa revin cu placere de fiecare data.
    Planuiesc si eu o surpriza pe blogul meu, cat de curand :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt grozave, recunosc, dar e problema cu ascutirea lor, in sensul ca se tocesc repede si practic ascuti mereu creionul pentru a avea un varf rezonabil de subtire.

    RăspundețiȘtergere
  6. Caress, e adevarat si asta, insa voi trece peste acest aspect. M-au cucerit definitiv! :D

    RăspundețiȘtergere